کد خبر : 56754
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
-

اجرای طرح کمربند سبز در ساری

اجرای طرح کمربند سبز در ساری

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی در جلسه پیشگیری از گسترش مناطق حاشیه‌نشین با اشاره به نبود امکانات در این مناطق، گفت: نباید بافت‌های فرسوده شهر را جزء مناطق حاشیه‌نشین و خطرپذیر محسوب کرد. وی با تأکید بر نقش امکانات رفاهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: اقدامات کوتاه‌مدت به‌منظور پیشگیری از گسترش بافت‌های

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی در جلسه پیشگیری از گسترش مناطق حاشیه‌نشین با اشاره به نبود امکانات در این مناطق، گفت: نباید بافت‌های فرسوده شهر را جزء مناطق حاشیه‌نشین و خطرپذیر محسوب کرد.

وی با تأکید بر نقش امکانات رفاهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: اقدامات کوتاه‌مدت به‌منظور پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به نقش پلیس در کاهش جرم، تصریح کرد: افزایش گشت‌های محسوس یا نامحسوس انتظامی موجب افزایش امنیت در مناطق حاشیه‌نشین می‌شود.

وی به حاشیه‌نشینی به‌عنوان یکی از چهار آسیب مورد تأکید رهبری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح جامع کاداستر و کمربند سبز ساری در اولویت قرار دارد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص بودجه فوق‌العاده در اجرای برنامه حاشیه‌نشینی به دستگاه‌ها، باید گزارش اقدامات انجام‌شده درباره پیشگیری و جلوگیری از گسترش مناطق حاشیه‌نشین به این معاونت ارسال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 10 =