کد خبر : 56515
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
-

پرونده آتش‌سوزی چاه ۱۴۷ روی میز کمیسیون انرژی

پرونده آتش‌سوزی چاه ۱۴۷ روی میز کمیسیون انرژی

به گزارش قائم آنلاین،پس از یک نوبت بازدید چند تن از نمایندگان مجلس از موقعیت چاه آتش گرفته نفتی، در هفته جاری پرونده آتش سوزی این چاه به همراه اقدامات انجام شده برای مهار آن روی میز کمیسیون انرژی مجلس دهم قرار می گیرد. سیزده شبانه روز است که چاه نفتی شماره ۱۴۷ میدان رگ‌سفید

به گزارش قائم آنلاین،پس از یک نوبت بازدید چند تن از نمایندگان مجلس از موقعیت چاه آتش گرفته نفتی، در هفته جاری پرونده آتش سوزی این چاه به همراه اقدامات انجام شده برای مهار آن روی میز کمیسیون انرژی مجلس دهم قرار می گیرد.

سیزده شبانه روز است که چاه نفتی شماره ۱۴۷ میدان رگ‌سفید در آتش می سوزد. آتشی که روزانه ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ بشکه نفت خام ایران را می سوزاند. آتشی که جان دو متخصص نفتی ایران را در دم گرفت و بار دیگر ضرورت توجه بیش از پیش به مسائل HSE را در صنعت نفت یادآور شد.

پس از یک نوبت بازدید چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از موقعیت چاه آتش گرفته نفتی، در هفته جاری پرونده آتش سوزی این چاه به همراه اقدامات انجام شده برای مهار آن روی میز کمیسیون انرژی مجلس دهم قرار می گیرد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دوشنبه هفته جاری «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهمان بهارستان است تا در خصوص اقدامات صورت گرفته و همچینن دلایل وقوع این حادثه گزارشی را به اعضای کمیسیون انرژی مجلس ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =