کد خبر : 55977
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
-

جشن گل‌ریزان آزادی زندانیان در چالوس

جشن گل‌ریزان آزادی زندانیان در چالوس

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از پایگاه خبری چالوس‌ما، به همت خیرین چالوسی جشن گل‌ریزان در هتل گلسار برای آزادی ۳ زندانی برگزار شد. در این مراسم ۸۲ نفر از خیرین چالوسی ازجمله پیمان حسینی ، حسن رنگرز و پیمان یوسفی و جعفر شمس حضور داشتند؛ آقای رنگرز در گفتگو با چالوس‌ما گفت: برای این‌جانب

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از پایگاه خبری چالوس‌ما، به همت خیرین چالوسی جشن گل‌ریزان در هتل گلسار برای آزادی ۳ زندانی برگزار شد.

در این مراسم ۸۲ نفر از خیرین چالوسی ازجمله پیمان حسینی ، حسن رنگرز و پیمان یوسفی و جعفر شمس حضور داشتند؛ آقای رنگرز در گفتگو با چالوس‌ما گفت: برای این‌جانب توفیقی بود که در چنین مراسمی باشم و آن‌هم در روز بزرگی مثل اربعین حسینی در این کار بزرگ که برای آزادی افراد است. همچنین جعفر شمس نیز در گفتگو با چالوس‌ما گفت: خداوند در قرآن کریم فرمودند که هرکس فردی را رهایی بخشد مثل این است که تمامی مردم را رهایی بخشیده است، وی ضمن قدردانی و تشکر از برگزارکنندگان این امر خیر و بزرگ و از اینکه سعادت حضور و مشارکت در این طرح داشته ابراز خرسندی نمود.

سید پیمان حسینی، دیگر شرکت‌کنندگان در این مراسم بزرگ در گفتگویی اظهار داشت: فرشته‌ها و بوسه می‌زنند بر آن دستی که گره از کار خلق باز کند.

وی در ادامه افزود: این‌جانب به‌نوبه خودم ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی تشکر و قدردانی خود را از بانی و شرکت‌کنندگان در این مراسم اعلام می‌کنم و همچنین اظهار داشت امیدوارم شاهد حضور در مراسمات بیشتری از همشهریان عزیزم در چنین کارهای بزرگ باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 4 =