کد خبر : 55609
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
-

چطور استایل شخصی خودمان را پیدا کنیم؟

چطور استایل شخصی خودمان را پیدا کنیم؟

به گزارش قائم آنلاین، استایل شخصی شما مانند یک برند برای شما عمل می کند و باعث می شود تا اثر شما در ذهن بماند و به بینندگان، یک دید سریع و کلی از نگاه شما به جهان می دهد. استایل از یک سو، آگاهی فردی است و از سوی دیگر اعتماد به نفس. به

به گزارش قائم آنلاین، استایل شخصی شما مانند یک برند برای شما عمل می کند و باعث می شود تا اثر شما در ذهن بماند و به بینندگان، یک دید سریع و کلی از نگاه شما به جهان می دهد. استایل از یک سو، آگاهی فردی است و از سوی دیگر اعتماد به نفس. به عبارت دیگر می توان گفت استایل به فردی که لباس ها را می پوشد مربوط می شود و اوست که به لباس ها هویت می دهد و وقتی استایل شخصی تان را پیدا کنید، می توانید به راحتی از میان هزاران لباسی که فصل به فصل در فروشگاه ها می بینید آن چیزی که مختص به شماست را انتخاب کنید و در عین حال به روز و خوش پوش باشید. ادامه این گزارش را به نقل از مجله ایده آل می خوانید:

شما منحصر به فرد هستید

استایل مظهر منحصر بفرد بودن هر انسانی است. بیانگر این موضوع است که همه ما با هم فرق داریم. مخالف این تصور واهی است که یک نوع اندام ایده آل وجود دارد که همه باید آنرا الگو قرار دهند. مخالف این امر است که تنها یک طرز لباس پوشیدن درست وجود دارد که برای همه خانم ها مناسب است. استایل همیشه قدرتمندانه می درخشد چراکه اثبات می کند خلاقیت و ابتکار پایان ناپذیر است.

اسلوب مختلفی که در استایل های شخصی نمود پیدا می کنند منکر این امر هستند که “ایده آل” وجود دارد. استایل کار خود را انجام می دهد. استایل همواره موارد نو و غیر معمول را در خود نهفته دارد.

لباس ها بر اساس اندام شما

مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام برای پیدا کردن استایل خاص شما، پیدا کردن فرم اندام است. شما باید فرم اندام خود را بشناسید و محاسن و معایب ان را تشخیص دهید سپس لباس‌های خود را به نحوی انتخاب کنید که روی این زیبایی‌ها تاکید کرده و معایب را بپوشانید. این یک شروع بزرگ و مهم برای یافتن استایل اختصاصی و شخصی شما است. در این گام می‌توانید از دوستان مورد اعتماد و متخصص خود نیز کمک بگیرید.

تیپ هایی که دوست دارید را در گوشیتان ذخیره کنید

همیشه گفته اند که دنبال کردن ستاره ها هیچ فایده ای ندارد. اما یکی از مزایای دنبال کردن سلبریتی ها و اکانتهای مرتبط به مد و بلاگرها این است که چشم شما با لباس ها و تیپ های متفاوتی آشنا می شود. برای مثال بلاگری را می بینید که یک بار یک کتر ا با تی شرت ساده و بار دیگر با یک بلوز کلاسیک مردانه ست می کند و دیدن همین تصویر باعث می شود زانی کهب رای گشتن لباس مناسب کل کمد خود را به هم میریزید به این فکر بیافتید که یکبار کت کلاسیک خود را با تی شرت امتحان کنید یا اینکه ببینید شخصی، رنگی که شما هرگز امتحان نکردید را چقدر خوب ست کرده است. پس به این تصاویر با دقت بیشتری نگاه کنید. این تصاویر را در گوشی خود ذخیره کنید و هر وقت احتیاج به ایده یا استایلی برای لباس پوشیدن داشتید به آنها رجوع کنید.

از امتحان کردن نترسید

زمانی که به خرید میروید لباس هایی که هیچ گاه نمی پوشید را امتحان کنید و نترسید. با امتحانکردن لباس های مختلف متوجه می شوید که چه لباس هایی به شما می آید یا چه رنگ هایی که قبلا اصلا استفاده تمی کردید به شما می آید. همچنین در بعضی از مغازه های بزرگ لباس ها و ست های زیبایی بر تن مانکن ها می کنند که فوق العاده زیبا هستند. توجه داشته باشید که مهمترین نکته در پیدا کردن استایل، راحتی شما است و راحتی هم باعث اعتماد به نفس می شود.

لباس های مخصوص خود را پیدا کنید

هر چهره مشهوری در شاخه مد یا هنر یک لباس مخصوص به خود را دارد که اگر به تصاویر مختلف آن ها در موقعیت های مختلف نگاه کنید متوجه این نکته مشترک در همه آن ها خواهید شد. این لباس می تواند یک نوع خاص از مانتو، روسری یا اکسسوری ها و زیورآلات خاص مثل دستبند، کیف و کفش و حتی رژلب یا مدل مو باشد. این لباس یا اکسسوری می تواند یک نوع از لباس های محبوب شما باشد که همیشه از آن استفاده می کنید ومی توانید آن را به نماد استایل خود تبدیل کنید تا همه با دیدن آن به یاد شما بیفتند.

لازم نیست ترندها را دنبال کنید

حواستان به مد روز باشد ولی در دام خرید ترندهای روز نیفتید. صرفا خرید آیتم های به روز هم کاری بی فایده و بی تاثیر در استایل شماست و فقط پول خود را دور ریخته اید. برای مثال شما از شلور جین را کمی به روزتر کنید. می توانید مروارید به شلوار اضافه کنید تا ظاهر به روزتری به خود بگیرند و به یاد داشته باشید که لباس های با کیفیت بخرید. خیلی بهتر است که یک کت جنس خوب و شاید کمی هم گران بخرید. خیلی بهتر است که یک کت جنس خوب و شاید کمی هم گران بخرید و کت را بارها و با لباس های مختلفی ست کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =