کد خبر : 55874
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
-

دستگیری سارقان منزل در آمل

دستگیری سارقان منزل در آمل

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم با اعلام خبر دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل در آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی با بیان اینکه پس از انجام عملیات شناسایی، با هماهنگی‌های قضایی، ماموران در

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم با اعلام خبر دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل در آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام عملیات شناسایی، با هماهنگی‌های قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافل‌گیرانه متهمان را دستگیر کردند، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای به نام‌های ” الف – آ ” و ” ر – الف ” شدند.

فرمانده انتظامی آمل در پایان با اشاره به تحویل پرونده متهمان به دستگاه قضایی جهت بررسی و صدور حکم، متذکر شد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 16 =