کد خبر : 55187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
-

۳۰ درصد از بودجه شهرستان جویبار تاکنون تخصیص پیدا کرد

۳۰ درصد از بودجه شهرستان جویبار تاکنون تخصیص پیدا کرد

به گزارش قائم آنلاین،رجبعلی وهابی در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن اربعین گفت: به همین مناسبت مراسم شهرستانی در روستای شورکا برگزار خواهد شد. وی به اقدامات فرمانداری جویبار در پیگیری مشکلات این شهرستان اشاره و عنوان کرد: با پیگیری نمایندگان حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی، مشکلات انتقال آب منطقه خرم آباد ساری

به گزارش قائم آنلاین،رجبعلی وهابی در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن اربعین گفت: به همین مناسبت مراسم شهرستانی در روستای شورکا برگزار خواهد شد.

وی به اقدامات فرمانداری جویبار در پیگیری مشکلات این شهرستان اشاره و عنوان کرد: با پیگیری نمایندگان حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی، مشکلات انتقال آب منطقه خرم آباد ساری برای تأمین آب منطقه پهناب شهرستان جویبار درحال رفع شدن است و همچنین حفر چاه دوم برای تأمین آب شرب جوبیار در شهرستان قائمشهر و شناسایی ۳ نقطه دراین رابطه، پس از بررسی توسط کارشناسان حفر خواهد شد.

فرماندار جویبار افزود: لوله کشی‌های انتقال آب سد البرز برای شهرستان‌های جویبار، قائمشهر و سیمرغ در حال اجرا است.

وهابی از کاهش مسافت راه دسترسی به دریا اشاره و تصریح کرد: با اجرا شدن کمربندی منطقه بیکارآیش به شهر جویبار ۴ کیلومتر راه دسترسی مردم جویبار به دریا کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: اعتبار ساخت این کمربندی ۷۵۰ میلیون تومان است که ۱۰۰میلیون تومان آن از طریق کمیته برنامه بودجه فرمانداری و مابقی آن از طریق مشارکت مردمی و اداره راه و شهرداری جویبار تأمین می‌شود.

فرماندار جویبار همچنین به ساخت پل‌های نیمه تمام شهرستان اشاره و عنوان کرد: از بخش مدیریت بحران ۴۰۰میلیون تومان برای سیکاپل، ۲۰۰میلیون تومان برای پل کردخیل و ۳۰۰میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

این مسئول افزود: در بخش شهرستانی نیز ۵۵۰میلیون تومان برای ساخت سیکاپل در نظرگرفته شده است.

وهابی تصریح کرد: ۳۰ درصد بودجه شهرستان در بخش تملک دارایی تخصیص پیدار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − هشت =