کد خبر : 55116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۱۸
-

پیام دکتر معین پور،شهردار منتخب شورای اسلامی شهر قائم شهر

پیام دکتر معین پور،شهردار منتخب شورای اسلامی شهر قائم شهر

به گزارش قائم آنلاین،متن پیام دکتر معین پوربه شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن رحیم شهروندان فهیم قائمشهر متبرک شدن شهرمان به نام حضرت ولی عصر (عج)، فرصت خدمت رسانی به شهروندان محترم را ظل توجه آن حضرت گوارا میسازد. اینجانب بهمن معین پور با کسب اعتماد از اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهت

به گزارش قائم آنلاین،متن پیام دکتر معین پوربه شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن رحیم

شهروندان فهیم قائمشهر

متبرک شدن شهرمان به نام حضرت ولی عصر (عج)، فرصت خدمت رسانی به شهروندان محترم را ظل توجه آن حضرت گوارا میسازد. اینجانب بهمن معین پور با کسب اعتماد از اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهت خدمت به مردم شریف انتخاب شده ام تا به همراه پرسنل شریف شهرداری، خدماتی باکیفیت و مناسب برای شهروندان ایجاد سازیم.
بی شک در این مسیر نا هموار، همواره از نصایح و اندرزهای حضرت ایت الله معلمی، امام جمعه محترم بهرمند خواهم شد و بکار خواهم گرفت. پشتیبانی و هدایت ارزشمند نمایندگان محترم مجلس و فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس محمدی چراغ راه خواهد بود .
نقش کلیدی در ترسیم خط تحول و تغییر در بستر و سیمای منظر شهری، پارلمان شهری میباشد که به یاری خداوند متعال و انتخاب شایسته شما مردم فهیم، نیروهایی کارآزموده تر از بین شایستگان انتخاب گردیده اند و که انشالله هم افزایی چشمگیری درحوزه تصمیم سازی ها بوجود خواهد آمد و بنده به اتفاق نیروهای خدوم شهرداری قائمشهر . بستری مناسب برای اجرایی کردن و عملیاتی شدن آن تصمیم ها بوجود خواهیم آورد تا مورد بهرمندی مردم شریف و ولایتمدار قائمشهر قرار گیرد.
از این فرصت استفاده میکنم و از مدیران محترم دستگاههای اجرایی و سازمانهای دولتی و خصوصی این درخواست را دارم تا با یک عزم جدی جهت رفع مشکلات شهری و حرکت به سوی توسعه مندی شهری ، درکنار یکدیگر تلاش بنماییم .

حتما از تجربه گرانقدر شهرداران محترم دوره های گذشته و نخبگان جامعه مهندسی و فعالان محترم اصناف شریف و مردم علاقه مند در مدیریت بهینه بهره مند خواهم شد.
از بزرگوارانی همچون جناب آقای دکتر دادبود. جناب اقای دکتر عنایتی . جناب آقای مهندس عمویی و جناب آقای مهندس رنجبر که همگی از صدر و سعه صدر و سخاوتمندی فراوانی بهرمندند دعوت میکنم با نقطه نظراتشان ما را باری نماید.
با احترام بهمن معین پور
۹۶/۸/۱۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − یازده =