کد خبر : 55210
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
-

درخواست «ایلدیریم» از آمریکا برای استرداد فوری «گولن»

درخواست «ایلدیریم» از آمریکا برای استرداد فوری «گولن»

به گزارش قائم آنلاین،نخست وزیر ترکیه ضمن استقبال از صدور محدود روادید بین آمریکا و ترکیه، خواستار استرداد فوری گولن شد. «بینالی ایلدیریم» نخست وزیر ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر از ایالات متحده خواست هرچه سریعتر اقدامات لازم برای استرداد «فتح‌الل گولن» واعظ و اپوزسیون ترکیه‌ای را انجام دهد. ایلدیریم طی گفت‌وگو با خبرنگاران در

به گزارش قائم آنلاین،نخست وزیر ترکیه ضمن استقبال از صدور محدود روادید بین آمریکا و ترکیه، خواستار استرداد فوری گولن شد.

«بینالی ایلدیریم» نخست وزیر ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر از ایالات متحده خواست هرچه سریعتر اقدامات لازم برای استرداد «فتح‌الل گولن» واعظ و اپوزسیون ترکیه‌ای را انجام دهد.

ایلدیریم طی گفت‌وگو با خبرنگاران در آنکارا گفت: «همه مقدمات برای استرداد رئیس سازمان فتو (فتح‌الله گولن) انجام شده است. اگر تمام این اسناد و فایل‌ها کافی نیست، قطعا مسئله دیگری در میان است.»

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وی در ادامه تاکید کرد دستگاه قضایی آمریکا باید فورا اقدامات قانونی را در نظر گرفته و کاری که باید را انجام دهد.

نخست وزیر ترکیه همچنین از رفع جزئی بحران دیپلماتیک با آمریکا و صدور محدود روادید بین دو کشور استقبال کرده اما گفت درخصوص عدم بازداشت اتباع آمریکایی نمی‌توانند به این کشور اطمینان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + دو =