کد خبر : 54949
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
-

خوشحالی معنادار انصاری‌فرد در لیگ یونان +عکس

خوشحالی معنادار انصاری‌فرد در لیگ یونان +عکس

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس دیشب (یک‌شنبه) در رقابت‌های لیگ یونان به مصاف تیم نه چندان مطرح پلاتانیاس رفت و با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک به برتری رسید. کریم انصاری‌فرد موفق شد گل چهارم تیمش را از روی نقطه پنالتی‌ به ثمر برساند. انصاری‌فرد بعد از این گل

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس دیشب (یک‌شنبه) در رقابت‌های لیگ یونان به مصاف تیم نه چندان مطرح پلاتانیاس رفت و با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک به برتری رسید.

کریم انصاری‌فرد موفق شد گل چهارم تیمش را از روی نقطه پنالتی‌ به ثمر برساند. انصاری‌فرد بعد از این گل به سمت سرمربی این تیم رفت و او را در آغوش گرفت.

این بازیکن ایرانی در بازی با پانیونیوس هم بعد از گلزنی به سراغ سرمربی تیم رفت و او را در آغوش گرفت تا نشان دهد با لمونیس رابطه خوبی دارد.

این حرکت انصاری‌فرد می‌تواند از آن جایی جالب توجه باشد که او با سرمربی پیشین این تیم یعنی بسیک هسنی آلبانیایی رابطه خوبی نداشت و این مربی در عین شایستگی به انصاری‌فرد بازی نداد و حتی نام او را در لیست ۱۸ نفره المپیاکوس برای لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =