کد خبر : 54805
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
-

آمل میزبان مسابقات ووشو سبک چانگ چوان مازندران

آمل میزبان مسابقات ووشو سبک چانگ چوان مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات قهرمانی ساندا ووشو سبک چانگ چوان استان مازندران که به مناسبت گرامی‌داشت تسخیر لانه جاسوسی در روز ۱۲ آبان در سالن غدیر آتش‌نشانی آمل برگزار شد. پس از رقابتی نفس‌گیر و جذاب، تیم منتخب آمل توانست با کسب ۹ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز به مقام

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات قهرمانی ساندا ووشو سبک چانگ چوان استان مازندران که به مناسبت گرامی‌داشت تسخیر لانه جاسوسی در روز ۱۲ آبان در سالن غدیر آتش‌نشانی آمل برگزار شد.

پس از رقابتی نفس‌گیر و جذاب، تیم منتخب آمل توانست با کسب ۹ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و همچنین تیم‌های منتخب ساری با کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و منتخب چمستان با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

 

دراین رقابت‌ها که حدود ۷۰ ووشو کار از ۱۲ شهر از استان‌های مازندران و گلستان حضور داشتند که از صبح روز جمعه با هم به رقابت پرداختند.

 

این مسابقات توسط سبک چانگ چوان ووشو استان مازندران و تحت هدایت استاد حمیدرضا گرجی‌زاده داور درجه یک و مربی ملی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران و عضو کمیته فنی ووشو مازندران برگزار شد.

از نکات مهم این بازی‌ها اجرای فرم‌های استاندارد جهانی ووشو (تالو) با سلاح‌های شمشیر و چوب بود که توسط قهرمانان استانی و کشوری تیم منتخب ووشو آمل اجرا شد

در پایان به نفرات برتر این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان جوایز نقدی و غیرنقدی و مدال اهدا شد.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =