کد خبر : 54669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۳۹
-

قلع و قمع بناهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی قائمشهر/ توصیه به اخذ مجوزهای قانونی

قلع و قمع بناهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی قائمشهر/ توصیه به اخذ مجوزهای قانونی

به گزارش قائم آنلاین، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر از تخریب بنای غیر مجاز در ۱۰۰ مترمربع زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد. علی شعبانی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی اقدام به اجرای تبصره ۲ ذیل ماده

به گزارش قائم آنلاین، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر از تخریب بنای غیر مجاز در ۱۰۰ مترمربع زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

علی شعبانی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی اقدام به اجرای تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ ساخت و ساز بنای غیرمجاز در سطح ۱۰۰ مترمربع در زمین‌های کشاورزی این شهرستان شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر افزود: اجرای تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ مربوط به ۱۰۰ مترمربع بنای غیر‌مجاز در زمین‌های کشاورزی بود که قلع و قمع شد.

این مسؤول با بیان اینکه ساخت و ‌سازهای غیر‌مجاز در زمین های کشاورزی، هدررفت سرمایه ملی است، تصریح کرد: جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

وی به كشاورزان و باغدارانی‌ که قصد تغيير كاربري زمین‌های كشاورزي را دارند توصیه کرد: بدون اخذ مجوزهای قانوني نسبت به تغيير كاربري اراضي زراعی و باغی خود اقدام نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =