کد خبر : 54624
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
-

دستگیری عامل ضرب و جرح دستفروش میاندوآبی

دستگیری عامل ضرب و جرح دستفروش میاندوآبی

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام مختار اصلانی افزود:پس از انتشار خبر ضرب و جرح یک دستفروش توسط ماموران سد معبر شهرداری که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد دادستانی به حسب وظیفه ذاتی بلافاصله به موضوع ورود و عامل این حادثه راهی زندان شد. وی تصریح کرد: جدا از اصل موضوع که به صورت

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام مختار اصلانی افزود:پس از انتشار خبر ضرب و جرح یک دستفروش توسط ماموران سد معبر شهرداری که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد دادستانی به حسب وظیفه ذاتی بلافاصله به موضوع ورود و عامل این حادثه راهی زندان شد.

وی تصریح کرد: جدا از اصل موضوع که به صورت دقیق در دادسرا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت ، باید مسئولان اداره ی امور شهری در ریشه یابی چنین حوادثی حساس و هوشیار باشند.

دادستان میاندوآب گفت: متاسفانه شهری که باید مدیریت و اداره آن به پایه اخلاق و رفتار اسلامی و قانونی اداره شود امروز بر اثر سوء مدیریت با چماق اداره می شود که جای بسیار تامل است در دنیایی که ثانیه ها و دقیقه ها در مدیریت ها و اداره شهرها سرنوشت ساز می باشند این همه فرصت سوزی منابع شهری و اموال عمومی می باشد که مسببین آنها باید پاسخگو باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =