کد خبر : 54788
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
-

توصیه‌های پلیس برای امنیت زائران اربعین

توصیه‌های پلیس برای امنیت زائران اربعین

به گزارش قائم آنلاین،سردار مسعود منفرد امروز در مرز مهران بیان داشت: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران بوده و توصیه و هشدارهای پلیس به منظور افزایش ضریب امنیتی زائران مراسم اربعین است. وی ادامه داد: زائرانی که هنوز از مرزهای کشور خارج نشده اند از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیاء قیمتی

به گزارش قائم آنلاین،سردار مسعود منفرد امروز در مرز مهران بیان داشت: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران بوده و توصیه و هشدارهای پلیس به منظور افزایش ضریب امنیتی زائران مراسم اربعین است.

وی ادامه داد: زائرانی که هنوز از مرزهای کشور خارج نشده اند از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیاء قیمتی در خودروهای شخصی خود خودداری کنند و برای پارک خودروهای خود از پارکینگ های تعیین شده و مورد اطمینان استفاده کنند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: زائران برای این سفر معنوی گذرنامه معتبر و ویزا همراه داشته باشند و از همراه داشتن سایر مدارک شخصی خودداری کرده و به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند.

وی خاطر نشان کرد: زائران عزیز فریب افراد سودجو و متقلب را نخورند و برای اخذ ویزا از طریق دفاتر معتبر و کنسولگری عراق در شهر ایلام اقدام کنند.

جانشین پلیس آگاهی در پایان به زائران توصیه کرد: مراقب مدارک خود باشند و در صورت مفقودی مدارک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا از بروز مشکل و سوء استفاده از مدارک زائران عزیز جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =