کد خبر : 54349
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
-

یک مدافع استقلالی دیگر در آزمون کی‌روش

یک مدافع استقلالی دیگر در آزمون کی‌روش

به گزارش قائم آنلاین، یکی از پست‌های که کارلوس کی‌روش طی ماه‌های اخیر و به دلیل مصدومیت بازیکنان تیمش تغییراتی داشته و نفرات جدیدی را در اردوها زیر نظر گرفته، خط دفاعی و به ویژه مدافعان میانی است که حضور استقلالی‌ها در این بین بیشتر از سایر تیم‌ها جلب توجه می‌کند. به دلیل مصدومیت پژمان منتظری،

به گزارش قائم آنلاین، یکی از پست‌های که کارلوس کی‌روش طی ماه‌های اخیر و به دلیل مصدومیت بازیکنان تیمش تغییراتی داشته و نفرات جدیدی را در اردوها زیر نظر گرفته، خط دفاعی و به ویژه مدافعان میانی است که حضور استقلالی‌ها در این بین بیشتر از سایر تیم‌ها جلب توجه می‌کند.

به دلیل مصدومیت پژمان منتظری، در اردوی گذشته تیم ملی روزبه چشمی دعوت و در مسابقات ایران به کار گرفته شد؛ اما در فهرست جدید تیم  سید مجید حسینی که یک مدافع میانی دیگر است، حضور دارد و سرمربی تیم ملی او را مورد آزمون قرار داده است.

مجید حسینی که به مدافع میانی ثابت استقلال تبدیل شده و عملکرد کم نقصی ارائه کرده اکنون برای نخستین بار در لیست تیم ملی قرار گرفته و در صورت استفاده از این جایگاه و فرصت، می‌تواند بهترین بهره را ببرد چراکه کی‌روش نشان داده نگاه ویژه به بازیکنان جوان دارد و از سوی دیگر به دنبال آن است تا در خط دفاعی نیز تیم خود را برای جام جهانی تقویت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + هجده =