کد خبر : 54344
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
-

مورینیو: پرونده مالیاتی‌ام بسته شد

مورینیو: پرونده مالیاتی‌ام بسته شد

به گزارش قائم آنلاین، ژوزه مورینیو که به فرار از پرداخت مالیات به رقم ۳٫۳ میلیون یورو در زمان سرمربیگری رئال مادرید بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ متهم شده بود، در آستانه دیدار حساس منچستریونایتد مقابل چلسی، امروز در ارتباط با این پرونده در دادگاهی در شهر مادرید حضور پیدا کرد و به دفاع از

به گزارش قائم آنلاین، ژوزه مورینیو که به فرار از پرداخت مالیات به رقم ۳٫۳ میلیون یورو در زمان سرمربیگری رئال مادرید بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ متهم شده بود، در آستانه دیدار حساس منچستریونایتد مقابل چلسی، امروز در ارتباط با این پرونده در دادگاهی در شهر مادرید حضور پیدا کرد و به دفاع از خود پرداخت.

آقای خاص پس از خروج از دادگاه به خبرنگاران گفت: اطلاعاتی که به من داده بودند این بود که وضعیت مالیاتی من در کل در چارچوب قانون بوده است. سال‌ها بعد به اطلاعم رساندند که تحقیقاتی در این زمینه آغاز شده است و باید اوضاع را با پرداخت مبلغی معین تغییر می‌دادم.

وی ادامه داد: در این جلسه بحث و مشاجره‌ای هم در کار نبود چون مبلغ موردنظر پرداخته شده بود و امضاها هم زده شد. همه چیز حل و فصل شده و این پرونده اکنون بسته شده است، به همین خاطر من اینجا کنار شما هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =