کد خبر : 54438
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
-

شرط اردن برای بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی

شرط اردن برای بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی

به گزارش قائم آنلاین، «محمد المؤمنی» سخنگوی دولت اردن گفت که موضع کشورش در خصوص قتل دو شهروند اردنی در سفارت رژیم صهیونیستی ثابت است و آن محاکمه قاتل توسط دستگاه قضائی اسرائیل به موجب قوانین بین‌المللی است. المؤمنی اظهار داشت که ما به قانون بین‌المللی عمل کردیم و از اسرائیل نیز انتظار داریم که

به گزارش قائم آنلاین، «محمد المؤمنی» سخنگوی دولت اردن گفت که موضع کشورش در خصوص قتل دو شهروند اردنی در سفارت رژیم صهیونیستی ثابت است و آن محاکمه قاتل توسط دستگاه قضائی اسرائیل به موجب قوانین بین‌المللی است.

المؤمنی اظهار داشت که ما به قانون بین‌المللی عمل کردیم و از اسرائیل نیز انتظار داریم که به این قانون پایبند بوده و قاتل دو شهروند اردنی را به دادگاه جهت محاکمه ارجاع دهد و پیش از اجرای محاکمه بازگشایی سفارت اسرائیل در اردن غیرممکن است.

«زیف مویال» نگهبان سفارت رژیم صهیونیستی تیرماه گذشته در ساختمان سفارت ۲ شهروند اردنی را به قتل رساند و دولت اردن بدون توجه به خواسته‌های مردم به قاتل این دو نفر و تیم سفارت از جمله سفیر رژیم صهیونیستی اجازه داد تا اردن را به مقصد تل‌آویو ترک کنند و در آنجا قاتل همانند یک قهرمان مورد استقبال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم قرار گرفت که همین امر باعث ایجاد خشم مردم و مقامات اردن شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =