کد خبر : 54429
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
-

باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌خوبی استفاده شود

باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌خوبی استفاده شود

به گزارش قائم آنلاین،مجتبی اکبری در نشست با مدیران کانون فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندورود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش اساسی در رشد معنویت، بالندگی مذهبی و فکری میان مردم دارد. وی بیان کرد: باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری

به گزارش قائم آنلاین،مجتبی اکبری در نشست با مدیران کانون فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندورود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش اساسی در رشد معنویت، بالندگی مذهبی و فکری میان مردم دارد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌خوبی استفاده شود و تأکیدات مقام معظم رهبری را در خصوص این مهم مورد توجه قرار دهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل بهترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: باید با برنامه‌های جذاب و متنوع برای همه ذائقه‌ها و سلایق در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی، دینی و قرآنی و کاهش طلاق و اعتیاد تلاش کنیم.

این مسئول اضافه کرد: آشنایی مردم با ضرورت و اهمیت پدافندغیرعامل می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی جلوگیری کند و مردم با اهمیت آن آشنا شوند تا در زمان حوادث آسیبی به جامعه نرسد.

اکبری با اشاره به اینکه مهندسی فرهنگی به‌عنوان یک ضرورت و پیش نیاز برای توسعه فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: تقویت این مجموعه در نهایت کمک در توسعه فرهنگی و نشاط اجتماعی است.

به گزارش میانخبر، مدیران کانون‌ها در مورد مشکلات و معضلات پیش‌روی به بحث و تبادل نظر پرداختند و معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران از تمامی ظرفیت فرهنگی در این شهرستان ابراز امیدواری کردند، در پایان نیز حاضرین در راستای تشکیل این جلسه و پیگیری مطالبات کانون‌ها در این مدت زمان کوتاه از حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان قدردانی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − چهار =