کد خبر : 54427
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
-

اردوغان: برای عملیات داخل مرزهای عراق و سوریه از کسی اجازه نمی‌گیریم

اردوغان: برای عملیات داخل مرزهای عراق و سوریه از کسی اجازه نمی‌گیریم

به گزارش قائم آنلاین، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی در شهر «مانسیا» گفت: تروریست‌ها را در داخل مرزهای سوریه و عراق هدف قرار خواهیم داد؛ چرا که منتظر نخواهیم ماند تا وارد کشورمان شوند و ما مجبور نیستیم از کسی اجازه بگیریم. بنا بر اعلام شبکه تی آر تی ترکیه، اردوغان در این

به گزارش قائم آنلاین، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی در شهر «مانسیا» گفت: تروریست‌ها را در داخل مرزهای سوریه و عراق هدف قرار خواهیم داد؛ چرا که منتظر نخواهیم ماند تا وارد کشورمان شوند و ما مجبور نیستیم از کسی اجازه بگیریم.

بنا بر اعلام شبکه تی آر تی ترکیه، اردوغان در این باره افزود: اگر طرف‌های مسئول کاری نکنند، تروریست‌ها را در سنجار و قندیل نابود خواهیم کرد و در جرابلس و ادلب نیز هر لحظه ممکن است عملیات خود را گسترش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اروپا باید حمایت از تروریست‌ها را پایان دهد و در آلمان پلیس اثبات کرده است که تا کنون ۸ هزار و ۹۰۰ کودک پناهجو ناپدید شده‌اند؛ غرب در امتحان انسانیت و اخلاق باخته است و در آینده نمی‌تواند روی پای خود بایستد و ما از مبانی اخلاقی و عقیدتی خود کوتاه نخواهیم آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − پنج =