کد خبر : 54299
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
-

اربعین تجلی و نمودار حکومت امام زمان(عج) است

اربعین تجلی و نمودار حکومت امام زمان(عج) است

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: اربعین تجلی و نمودار حکومت امام زمان(عج) است. وی افزود: دراین ایام و دراین پیاده‌روی بزرگ صمیمیت، همدلی، اعتماد و همکاری بیش از هرچیزی نمایان است. امام جمعه جویبار به فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اشاره و عنوان کرد: کسانی

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: اربعین تجلی و نمودار حکومت امام زمان(عج) است.

وی افزود: دراین ایام و دراین پیاده‌روی بزرگ صمیمیت، همدلی، اعتماد و همکاری بیش از هرچیزی نمایان است.

امام جمعه جویبار به فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اشاره و عنوان کرد: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند در اشتباه بزرگی به سر می‌برند.

نادعلی‌زاده تصریح کرد: دولت آمریکا به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ما است اما خواسته دشمن هرگز اجابت نمی‌شود.

وی به حوادث اسپانیا و تناقض در رفتار اروپاییان اشاره کرد و گفت: در این کشور یکی از مناطق اعلام استقلال کرد ولی این کشور و اروپاییان این افراد را فتنه‌گر می‌داند و در حال محاکمه کردن آن‌ها هستند ولی در مورد استقلال اقلیم کردستان، اتحادیه اروپا از این اقدام حمایت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 12 =