کد خبر : 54093
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
-

۲۰ هزار نفر در کشور تالاسمی هستند

۲۰ هزار نفر در کشور تالاسمی هستند

به گزارش قائم آنلاین،میثم رمضانی در اولین نشست انجمن تالاسمی سراسر کشور در سالن سفیر هتل رامسر گفت: بیشترین آمار تالاسمی کشور در استانهای مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان است. وی افزود: انجمن تالاسمی ایران تنها ngo که با مجموعه منسجم و یکپارچه فعالیت دارد و پیگیر مطالبات جامعه هدف تالاسمی است. رئیس

به گزارش قائم آنلاین،میثم رمضانی در اولین نشست انجمن تالاسمی سراسر کشور در سالن سفیر هتل رامسر گفت: بیشترین آمار تالاسمی کشور در استانهای مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان است.

وی افزود: انجمن تالاسمی ایران تنها ngo که با مجموعه منسجم و یکپارچه فعالیت دارد و پیگیر مطالبات جامعه هدف تالاسمی است.

رئیس انجمن تالاسمی ایران تصریح کرد: کارگاه مدیریت استراتژیک جهت حل کردن مشکلات و تامین منابع مالی بیماران، هزینه ایاب و ذهاب و اسکان تشکیل شده است.

رمضانی گفت: خواستار اجرایی کردن مصوبه جامع حمایت از تالاسمی ایران هستیم که موضوعات به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه و در حال بررسی است.

وی در پایان بیان کرد: اصلاح اساسنامه انجمن تالاسمی طبق خواسته اکثریت انجمنهای تالاسمی کشور عملی شده و مسئولین بسته خدمتی درمانی وزارت رفاه و بهداشت را تصویب کردند که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی کشور اجرایی شد تا بیماران تالاسمی از درماک مطلوب بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + سه =