کد خبر : 54229
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
-

جای فرهنگ ایثارگری در کتب درسی خالی است

جای فرهنگ ایثارگری در کتب درسی خالی است

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی در جلسه شورای فرهنگی عمومی بخش سرخ‌رود اظهار کرد: فرهنگ ما باید در کتب درسی و توسط معلمان و مدیران ما به فرزندانمان آموخته شود. وی ادامه داد: ١٣ آبان روز استکبار ستیزی باید به شکل فرهنگ درآید و هر آنچه نیاز است به فرزندانمان بیاموزیم و

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی در جلسه شورای فرهنگی عمومی بخش سرخ‌رود اظهار کرد: فرهنگ ما باید در کتب درسی و توسط معلمان و مدیران ما به فرزندانمان آموخته شود.

وی ادامه داد: ١٣ آبان روز استکبار ستیزی باید به شکل فرهنگ درآید و هر آنچه نیاز است به فرزندانمان بیاموزیم و جلوی سوء استفاده‌های نظام استکباری را بگیریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود خاطر نشان کرد: باید در این زمینه از هنر تبلیغ استفاده کرد حتی تئاتر خیابانی بعد از نماز جمعه یکی از هنرهای تاثیرگذار در تبلیغ است.

موسوی آملی با بیان اینکه اسلام دین تسلیم در برابر خداست، گفت: ما نباید در مقابل اعمال و رفتار ناشایست بی‌تفاوت باشیم باید با تمام توان با همه‌ی بی‌فرهنگی‌ها و بی‌ارزشی‌ها مبارزه کرد.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان یادآور شد: متاسفانه امروزه فرهنگ عاشورا ده روز شده در حالی که باید در ٣۶۵ روز سال در زندگی ما جریان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =