کد خبر : 53881
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
-

جنگل‌های کوه سفید لنده در حال سوختن

جنگل‌های کوه سفید لنده در حال سوختن

به گزارش قائم آنلاین، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع کوه سفید این شهرستان خبر داد. ذبیح‌الله محمدی گفت: آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید شهرستان لنده از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر دیروز چهارشنبه دهم آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد. وی

به گزارش قائم آنلاین، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع کوه سفید این شهرستان خبر داد.

ذبیح‌الله محمدی گفت: آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید شهرستان لنده از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر دیروز چهارشنبه دهم آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تنها نیروهای منابع طبیعی شهرستان از زمان شروع آتش سوزی در تلاش برای مهار و خاموش کردن آن هستند اما متاسفانه تعداد نیروهای ما کم و با وجود درخواست کمک از ادارات شهرستان هیچ کدام برای مهار آتش سوزی به کمک ما نیامدند .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده خاطرنشان کرد: این آتش سوزی همچنان پس از گذشته ساعتها همچنان ادامه دارد و مهار نشده است.

محمدی با یبان اینکه برای اطفای حریق نیازمند کمک هستیم، عنوان کرد: علت آتش سوزی هنوز نامشخص است و تا کنون حدود دو هکتار جنگل و مرتع طعمه حریق شده است .

وی اضافه کرد: طبق ماده ۴۷ قانون باید همه دستگاهها در هنگام آتش سوزی جنگلها به کمک نیروهای منابع طبیعی بیایند اما متاسفانه نیروهای ادارات ما تنها ابراز همدردی می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 14 =