کد خبر : 53915
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
-

اتصال ۲۷ ناحیه و شهرک صنعتی مازندران به شبکه گاز

اتصال ۲۷ ناحیه و شهرک صنعتی مازندران به شبکه گاز

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان مازندران به شبکه گاز متصل و یک‌هزار و ۵۸۷ واحد بهره‌بردار مستقر، از مزایای گاز بهره‌مند ‌می‌باشند. وی با اعلام این خبر افزود: اجرای پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی یکی از اقدامات شرکت

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان مازندران به شبکه گاز متصل و یک‌هزار و ۵۸۷ واحد بهره‌بردار مستقر، از مزایای گاز بهره‌مند ‌می‌باشند.

وی با اعلام این خبر افزود: اجرای پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی یکی از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است و در همین راستا، در دولت یازدهم نیز ۷ شهرک و ناحیه صنعتی به شبکه گاز متصل شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزایای گاز طبیعی در بخش تولید و صنعت، اظهار کرد: گازرسانی به واحدهای تولیدی علاوه بر استفاده بهینه از گاز، موجب کاهش آلودگی هوا، کاهش هزینه و ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر در واحدهای تولیدی و صنعتی می‌شود.

موسوی در پایان اذعان کرد: با همکاری و همراهی شرکت گاز استان، پروژه‌های گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در دست اجرا می‌باشد و توسعه و تقویت شبکه‌های گازرسانی واحدهای تولیدی از اولویت‌های این شرکت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 4 =