کد خبر : 53503
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
-

صادرات بیش از ۸۱ هزار تن فرآورده‌های لبنی مازندران

صادرات بیش از ۸۱ هزار تن فرآورده‌های لبنی مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف از رشد ۵ درصدی صادرات فراورده‌های لبنی استان مازندران طی شش‌ماهه نخست سال سال‌جاری خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود: در شش‌ماهه ابتدایی سال‌جاری، ۸۱ هزار و ۹۴۶ تن به ارزش بیش از ۷ میلیون و ۷۹۶ هزار دلار از گمرکات

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف از رشد ۵ درصدی صادرات فراورده‌های لبنی استان مازندران طی شش‌ماهه نخست سال سال‌جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: در شش‌ماهه ابتدایی سال‌جاری، ۸۱ هزار و ۹۴۶ تن به ارزش بیش از ۷ میلیون و ۷۹۶ هزار دلار از گمرکات استان مازندران به خارج از کشور صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: از لحاظ ارزشی، صادرات انواع فرآورده‌های لبنی در شش‌ماهه ابتدایی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد رشد داشته است.

محمدپور خاطرنشان کرد: صادرکنندگان مازندران فرآورده‌های لبنی تولید شده را به مقصد کشورهای عراق، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، امارات متحده عربی، کویت، عمان، قطر و غیره صادر کردند.

رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه عمده فرآورده‌های لبنی توسط شرکت کاله صادر شد؛ اذعان کرد: دلایل رشد صادرات لبنیات مازندران، تنوع در نوع محصول و بسته‌بندی، افزایش تقاضا برای پنیر چدار، دوغ و لیموناد و همچنین توسعه بازار صادراتی به کشورهای عمان و قطر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − یک =