کد خبر : 53090
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
-

اختلاس میلیاردی در یکی از بانک‌های گلستان

اختلاس میلیاردی در یکی از بانک‌های گلستان

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان اظهار داشت: در پی شکایت مدیریت شعب يكي از بانک‌های استان گلستان دائر بر اختلاس و تحصیل مال نامشروع، در این خصوص پرونده قضایی در دادسرای گرگان تشکیل شد. این مقام قضایی افزود: متهمان (کارمندان بانک) اقدام به برداشت جمعاً به مبلغ

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان اظهار داشت: در پی شکایت مدیریت شعب يكي از بانک‌های استان گلستان دائر بر اختلاس و تحصیل مال نامشروع، در این خصوص پرونده قضایی در دادسرای گرگان تشکیل شد.

این مقام قضایی افزود: متهمان (کارمندان بانک) اقدام به برداشت جمعاً به مبلغ ۱۳/۰۶۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال از حساب‌های راکد مشتریان كرده و سپس وجوه مزبور را به حساب‌های متهمان غیرکارمند انتقال می‌دادند.

دادستان گرگان بیان داشت: همچنین پرونده‌ای دیگر با موضوع اختلاس به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال علیه احدی از کارکنان آن بانک مطرح و در حال رسیدگی است.

گفتنی است پرونده‌های مذکور در دادسرای گرگان تشکیل و در شعبه سوم بازپرسی به تصدی بازپرس غلامرضا محمودنژاد بازپرس ویژه جرایم اقتصادی در حال رسیدگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =