کد خبر : 52660
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
-

مراجعه ۲۴۳ تماشاچی به نیروهای اورژانس در دربی پایتخت

مراجعه ۲۴۳ تماشاچی به نیروهای اورژانس در دربی پایتخت

به گزارش قائم آنلاین، پیرحسین کولیوند در ارتباط با مهمترین حوادث که نیروهای اورژانس به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کردند، اظهار داشت: واژگونی مینی‌بوس در جاده سرچشمه نرسیده به پل از سمت رفسنجان  سبب مصدومیت ۹ مسافر شد. وی افزود: دقایقی پس از وقوع این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و اقدامات لازم جهت کمک

به گزارش قائم آنلاین، پیرحسین کولیوند در ارتباط با مهمترین حوادث که نیروهای اورژانس به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کردند، اظهار داشت: واژگونی مینی‌بوس در جاده سرچشمه نرسیده به پل از سمت رفسنجان  سبب مصدومیت ۹ مسافر شد.

وی افزود: دقایقی پس از وقوع این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و اقدامات لازم جهت کمک به حادثه دیدگان صورت گرفت.

سرپرست اورژانس کشور به ریزش دیوار در خیابان مولوی زاهدان اشاره کرد و گفت: این حادثه بعدازظهر روز گذشته به وقوع پیوسته که در اثر آن ۴ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

کولیوند در ارتباط با خدمات نیروهای اورژانس در دربی پایتخت عنوان کرد: در دربی ۸۵ پرسنل اورژانس در صف اول خدمت‌رسانی به تماشاچیان حضور داشتند که ۲۴۳ نفر در محیط ورزشگاه آزادی به پرسنل اورژانس مراجعه کردند.

وی افزود: در دربی روز گذشته ۲۲۵ نفر درمان سرپایی شده و ۱۸ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − سه =