کد خبر : 52612
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
-

قول مدیر عامل استقلال به هواداران

قول مدیر عامل استقلال به هواداران

به گزارش قائم آنلاین،سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال درخصوص دربی ٨٥ گفت: با وجود اینکه تیم ما هنوز با بازگشت مصدومان و تغییر مربی کاملا جا نیافتاده، یک ضربه پنالتی تنها تفاوت پرسپولیس با استقلال بود.اگر نتیجه نهایی را نادیده بگیریم دربی ٨٥ نشان داد استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد. چرا که موقعیت های متعددی

به گزارش قائم آنلاین،سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال درخصوص دربی ٨٥ گفت: با وجود اینکه تیم ما هنوز با بازگشت مصدومان و تغییر مربی کاملا جا نیافتاده، یک ضربه پنالتی تنها تفاوت پرسپولیس با استقلال بود.اگر نتیجه نهایی را نادیده بگیریم دربی ٨٥ نشان داد استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد. چرا که موقعیت های متعددی ساخته شد هر چند در ضربه آخر خوب استفاده نشد.

افتخاری ادامه داد: ٢ اتفاق مهم در این دیدار افتاد. اول اینکه بازیکنان ما بسیار پر انگیزه و با تعصب بازی کردند و واقعا خواهان برد بودند. این روحیه ستودنی و امیدواری بزرگی برای بازی های بعدی است.

مدیرعامل استقلال افزود: اتفاق دوم اینکه رضایت هواداران و تشویق تیم در پایان بازی نشان داد که هواداران با فرهنگ استقلال هم تغییرات در تیم را احساس کرده اند و هم به آینده تیم امیدوارند و باید صمیمانه از آنها تشکر کنیم . از طرف خود، کادر فنی و بازیکنان قول می دهم روزهای روشن و نتایج خوب در انتظار استقلال است و در دربی برگشت هم استقلالی ها خواهند بود که خوشحال و راضی هم به خاطر بازی خوب و هم کسب نتیجه، ورزشگاه را ترک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =