کد خبر : 52495
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۵
-

برانکو پرسپولیسی ها را به وجد آورد +عکس

برانکو پرسپولیسی ها را به وجد آورد +عکس

به گزارش قائم آنلاین،ساعت ۱۵:۱۵ بازیکنان تیم استقلال با لباس های متحدالشکل برای بازدید از وضعیت حضور تماشاگران وارد زمین شدند که همین موضوع باعث شد تا هواداران استقلال به وجد بیایند. بازیکنان استقلال با لباس هاس سفید اسپورت وارد زمین شدند که مورد تشویق قرار گرفتند. * وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال که برای

به گزارش قائم آنلاین،ساعت ۱۵:۱۵ بازیکنان تیم استقلال با لباس های متحدالشکل برای بازدید از وضعیت حضور تماشاگران وارد زمین شدند که همین موضوع باعث شد تا هواداران استقلال به وجد بیایند. بازیکنان استقلال با لباس هاس سفید اسپورت وارد زمین شدند که مورد تشویق قرار گرفتند.

* وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال که برای اولین بار چنین جوی در ورزشگاه ازادی را تماشا می کند وقتی وارد زمین شد به وجد آمده و به سمت تماشاگران استقلال رفت. شفر با حرکات دست خود از استقلالی خواست تا تیم محبوب خود را تشویق کنند. وی در این لحظه موبایل خود را از جیب در آورد و مشغول فیلمبرداری از تماشاگران و جو آزادی شد.

* تماشاگران تیم استقلال به محض حضور تیمشان در زمین اقدام به تشویق ایسلندی کردند.

* وینفرد شفر سرمربی استقلال به درخواست تماشاگران به سمت آنها رفت و در حالی که مشغول دور زدن در مقابل جایگاه استقلالی ها بود برای دقایقی باعث بر هم خوردن نظم استقلالی ها شد و در این لحظه ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و سرمربی استقلال را به سمت رختکن هدایت کردند.

*هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از رفتن شفر به رختکن به سمت یکدیگر اشیائی را پرتاب کرده که این موضوع باعث درگیری شد. ماموران نیروی انتظامی هم بلافاصله وارد عمل شدند.

*برانکو سرمربی پرسپولیس ساعت ۱۵:۲۰ وارد زمین شد و تماشاگران سرخ را به وجد آورد.وی به سمت تماشاگران قرمز پوش رفت و برای آنها دست تکان داد.

*سرتن چوک مربی تیم پرسپولیس هم وقتی با برانکو وارد زمین شد مشغول فیلمبرداری از تماشاگران شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =