کد خبر : 52453
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
-

۴ گل و ۲ گل پرپر شده در دربی! +عکس

۴ گل و ۲ گل پرپر شده در دربی! +عکس

به گزارش قائم آنلاین،جای خالی کاپیتان فقید سرخ ها یعنی هادی نوروزی و مهاجمِ اسبق سرخابی ها، مهرداد اولادی هرچند در زمین احساس نمیشود، اما روی سکو، در جایگاه ویژه و کنار دیگر پیشکسوتان بسیار خالی است. نوروزی که نزدیک به یک دهه در پرسپولیس حضور داشت، سابقه زدن ۳ گل و دادن ۲ پاس

به گزارش قائم آنلاین،جای خالی کاپیتان فقید سرخ ها یعنی هادی نوروزی و مهاجمِ اسبق سرخابی ها، مهرداد اولادی هرچند در زمین احساس نمیشود، اما روی سکو، در جایگاه ویژه و کنار دیگر پیشکسوتان بسیار خالی است.

نوروزی که نزدیک به یک دهه در پرسپولیس حضور داشت، سابقه زدن ۳ گل و دادن ۲ پاس گل در شهرآورد پایتخت را داشت و مهرداد اولادی نیز با تک گل ۳ امتیازی، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

مرحوم اولادی در دربی ۶۱ و در حالی که بازی با تساوی ۱-۱ در جریان بود، با ضربه ای چیپ مهدی رحمتی را مغلوب خود کرد و صحنه ای ماندگار در تاریخ شهرآوردها را ثبت کرد.

کاپیتان نوروزی نیز در دربی ۶۸ گل اول پرسپولیس را وارد دروازه وحید طالب لو کرد و در ادامه نیز کریم باقری پرسپولیس را به پیروزی رساند. جالب است بدانید این پیروزی پس از ۶ تساوی به دست آمد و آخرین بُرد پرسپولیس نیز با گل مهرداد اولادی به دست آمده بود.

نوروزی در دربی جام ولایت هم ۲ گل برای پرسپولیس زد تا شمارِ گل هایش به ۳ برسد. پس از آن در دو پیروزی متوالی قرمزها در لیگ چهاردهم دو پاس گل به مهاجمان تیمش داد تا نقش پررنگی در بردهای پرسپولیس داشته باشد.

یاد مهرداد اولادی و هادی نوروزی به خیر. در کنارِ این دو باید یادی کرد از دیگر گلزنان دربی که دیگر در جمع ما نیستند: صفر ایرانپاک، همایون بهزادی، غلامحسین مظلومی و…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 6 =