کد خبر : 52385
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
-

مهاجم خاص ادوار لیگ برتر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

مهاجم خاص ادوار لیگ برتر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین،حسن بیت سعید در ابتدای لیگ های پانزدهم و شانزدهم عملکردی از خود بر جای گذاشت که باعث شد تا از تمام مهاجمان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران متمایز گردد. این بازیکن که دیر به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد در هفته دوم رقابتهای لیگ پانزدهم موفق به خلق یک

به گزارش قائم آنلاین،حسن بیت سعید در ابتدای لیگ های پانزدهم و شانزدهم عملکردی از خود بر جای گذاشت که باعث شد تا از تمام مهاجمان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران متمایز گردد.

این بازیکن که دیر به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد در هفته دوم رقابتهای لیگ پانزدهم موفق به خلق یک اثر ویژه شد. حسن موفق شد آن روز به پرسپولیس ۲ گل بزند تا عامل اصلی پیروزی ۲-۱ استقلال خوزستان برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ لقب بگیرد. بیت سعید تازه وارد به لیگ برتر ایران در فصل یاد شده ۷ گل دیگر هم به ثمر رساند تا شادی اش بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر مضاعف گردد.

نکته قابل تامل اینکه در لیگ شانزدهم حسن باز هم موتور گلزنی هایش از هفته دوم مسابقات روشن شد و این بار باز زدن ۲ گل در یک مسابقه برابر استقلال!

در هفته دوم مسابقات لیگ شانزدهم حسن با ضرباتش در دقایق ۲۵ و۸۴ مهدی رحمتی و استقلال را تسلیم کرد تا اتفاقی نادر در فوتبال ما رقم بخورد. اینکه یک مهاجم در دو فصل پی در پی؛ در هفته دوم مسابقات به سرخابی ها – نوبتی –  دو گل بزند!

با تمام این تفاسیر همین مهاجم بعد از پیوستن به استقلال جدید هنوز موفق به گلزنی در دیدارهای رسمی نشده است. حسن اگر چه که در دیدارهای دوستانه پیش از فصل برای استقلال گل زده است اما هنوز موفق نشده طلسم ۶ ماه و ۶ روزه اش را بشکند.

این مهاجم آخرین بار در هفته بیست و هشتم لیگ قبل با پیراهن استقلال خوزستان در دقیقه ۸۳داربی جنوب به فولاد گل زد و پس از آن روند گلزنی هایش متوقف شد.

بیت سعید در فصل جاری  برای استقلال ۸ بازی انجام داد اما طی ۵۲۶ دقیقه موفق به گشودن دروازه رقبا نشده است. آیا این اتفاق امروز در داربی پایتخت روی خواهد داد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 14 =