کد خبر : 51950
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
-

نوری: واردات برنج خیانت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

نوری: واردات برنج خیانت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قائم آنلاین،یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بیان کرد: اگر واردات بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن برنج در پنج ماه اول سال صحت داشته باشد، ظلم در حق تولید داخلی و خیانتی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است. سید راضی نوری، نماینده شوش گفت: مجلس برای

به گزارش قائم آنلاین،یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بیان کرد: اگر واردات بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن برنج در پنج ماه اول سال صحت داشته باشد، ظلم در حق تولید داخلی و خیانتی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

سید راضی نوری، نماینده شوش گفت: مجلس برای تمرکز تصمیم گیری و سیاست گذاری در بخش کشاورزی، واردات و صادرات را در وزارت جهاد کشاورزی متمرکز کرده است.

وی با اشاره به اینکه کل مایحتاج برنج سالیانه کشور حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن است بیان کرد: اگر این مقدار برنج از طریق معابر قانونی وارد کشور شده باشد، آمار بسیار نگران کننده‌ای است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد؛ زیرا بخش صنعت برای جلوگیری از ایجاد این مسائل، بخش کشاورزی وزارت صنعت و معدن و تجارت را به جهاد کشاورزی منتقل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − شش =