کد خبر : 51929
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
-

اعلام شماره حساب برای کمک به مردم یمن و میانمار

اعلام شماره حساب برای کمک به مردم یمن و میانمار

به گزارش قائم آنلاین، رمضانخانی، رئیس ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری به مردم مظلوم و ستمدیده میانمار از عموم مردم دعوت کرد با کمک‌های نقدی خود به یاری این مردم مظلوم بشتابند. رئیس روابط عمومی ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار گفت: با توجه به شرایط نگران کننده

به گزارش قائم آنلاین، رمضانخانی، رئیس ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری به مردم مظلوم و ستمدیده میانمار از عموم مردم دعوت کرد با کمک‌های نقدی خود به یاری این مردم مظلوم بشتابند.

رئیس روابط عمومی ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار گفت: با توجه به شرایط نگران کننده و فاجعه‌بار ازجمله قحطی و وبا بین مردم مظلوم مسلمان یمن و میانمار این ستاد با محوریت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اقدام به جمع آوری و ارسال کمک‌های نقدی برای آنان کرده است.

وی افزود: از روز جمعه بیست و هشتم مهرماه تا پنجم آبان‌ماه به عنوان هفته کمک رسانی به مردم مظلوم یمن و میانمار انتخاب شده است.

سرپرست معاونت امور مجلس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) از همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر، صدا و سیما، ستاد نماز جمعه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برای جمع آوری کمک های مردمی خبر داد و افزود: هدف ستاد جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به مردم یمن و میانمار است و تفاوتی در واریز کمک به حساب‌های این ستاد یا کمیته امداد و یا سایر نهادها نیست.

رئیس روابط عمومی ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش برای کمک رسانی از طریق فرهنگیان و دانش آموزان ادامه داد: هدف از این کار کمک‌‌ رسانی به صورت مردمی است و درصدد آن هستیم که هیچ ارتباطی با دولت نداشته باشد.

رمضانخانی با اشاره به برنامه‌های مجمع جهانی اهل بیت(ع) برای کمک به مردم مظلوم یمن و میانمار افزود: این نهاد کمک به مردم یمن و میانمار و مظلومان کشورهای اسلامی را نهضتی بزرگ و وظیفه خود می‌داند.

وی گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن جمع آوری کمک‌های مردمی، اقدام به توزیع این کمک‌ها در میان مردم ستمدیده یمن و میانمار کرده است.

سرپرست معاونت امور مجلس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه هم اکنون حدود یک میلیون نفر از مردم مسلمان روهینگیا از استان راخین آواره شده و در بیابان‌ها سرگردان شده‌اند اظهار کرد: با توجه به این تعداد آواره فقط ۵ هزار وعده غذایی گرم توزیع می‌شود و قحطی و گرسنگی به حدی رسیده که کودکان از گرسنگی در آغوش مادران جان می‌سپارند.

رمضانخانی به جنگ ویرانگر و خانمان سوز یمن نیز اشاره کرد و گفت: این فاجعه منجر به گسترش بی‌سابقه بیماری وبا در این کشور شده است، بطوری‌که بیش از ۲۱۰۰ نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند و اکنون حدود ۱۷ میلیون یمنی به غذا دسترسی ندارند.

مسئول ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری به مردم مظلوم و ستمدیده میانمار از عموم مردم دعوت کرد با کمک‌های نقدی خود به یاری این مردم مظلوم بشتابند.

وی در پایان شماره‌ حساب‌های اعلامی از ستاد پشتیبانی یمن و میانمار را به شرح زیر اعلام کرد:

شماره حساب کمک به مردم مظلوم یمن

۰۱۱۳۱۳۰۰۰۰۰۰۶ نزد بانک ملی شعبه مرکزی

شماره کارت بانکی همین حساب ۹۰۸۳ ۹۹۹۰ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷

 شماره حساب کمک به مردم مظلوم میانمار

۰۱۱۱۴۲۴۸۱۵۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه پارک لاله

شرکت آسان پرداخت #۱۰*۴*۷۳۳*
شرکت تهران اینترنت #۱۱۱۲*۷۸۰*
شماره حساب ۱۱۲۴ بانک ملی جهت کمک به میانمار———-وشماره حساب ۱۴۲۴ جهت کمک به یمن نزد بانک ملی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =