کد خبر : 51642
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
-

شگرد یک تولید کننده برای فروش محصولات با برند خارجی

شگرد یک تولید کننده برای فروش محصولات با برند خارجی

به گزارش قائم آنلاین،علی اکبر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار داشت: افرادی شرکتی راه اندازی کرده بودند و در این شرکت یخچال تولید و بر روی این یخچال‌های داخلی لیبل برند‌های خارجی الصاق می کردند. مختاری به شگرد فروش این کلاهبرداران اشاره کرد و بیان کرد: این متهمان تولیدات خود را با

به گزارش قائم آنلاین،علی اکبر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار داشت: افرادی شرکتی راه اندازی کرده بودند و در این شرکت یخچال تولید و بر روی این یخچال‌های داخلی لیبل برند‌های خارجی الصاق می کردند.

مختاری به شگرد فروش این کلاهبرداران اشاره کرد و بیان کرد: این متهمان تولیدات خود را با این مضمون که محصول خارجی هستند و تازه خریداری شده‌اند، در سایت دیوار عرضه می‌کردند و خریداران را فریب می‌دادند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز عنوان کرد: مشتری به منزل فروشنده جهت خرید یخچال مراجعه می‌کرد و این کلاهبردار با ارائه فاکتور جعلی به خریدار اعلام کرده بود که این یخچال خارجی را به قیمت مشخصی خریده و هنوز از آن استفاده نکرده است و قصد دارد آن را به قیمتی کمتر از قیمت فاکتور بفروشد.

وی گفت: نهایتاً شگرد این متهمان برای دستگاه‌های نظارتی آشکار شد و دو تن در این راستا دستگیر شدند و پرونده تخلفاتی برای متهمان تشکیل شد.

مختاری گفت: شرکت مذکور پلمپ شد و به دنبال آن ۵ دستگاه یخچال کشف و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بدوی ارجاع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =