کد خبر : 51232
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
-

۱۵ هزار نفر از ابتدای انقلاب بحرین به زندان افتاده‌اند

۱۵ هزار نفر از ابتدای انقلاب بحرین به زندان افتاده‌اند

به گزارش قائم آنلاین،«جواد فیروز» رئیس سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر، اعلام کرد که از زمان آغاز انقلاب بحرین در فوریه سال ۲۰۱۱ تا کنون ۱۵ هزار نفر روانه زندان شده‌اند. به نوشته پایگاه خبری العهد، وی همچنین گفت: نیروهای بحرینی با رهبران بازداشتی بحرینی رفتاری توهین آمیز در زندان‌ها دارند. او افزود:

به گزارش قائم آنلاین،«جواد فیروز» رئیس سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر، اعلام کرد که از زمان آغاز انقلاب بحرین در فوریه سال ۲۰۱۱ تا کنون ۱۵ هزار نفر روانه زندان شده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری العهد، وی همچنین گفت: نیروهای بحرینی با رهبران بازداشتی بحرینی رفتاری توهین آمیز در زندان‌ها دارند.

او افزود: اوضاع بازداشت شدگان هر روز بدتر می‌شود و این مسأله شامل حال رهبران نیز است. جواد فیروز در ادامه از جامعه جهانی خواست تا به داد زندانیان بحرینی برسند.

انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ برای نیل به آزادی و دموکراسی آغاز شد اما از آن زمان تا کنون خانواده آل خلیفه تمامی درخواست‌ها برای این منظور را بی جواب گذاشته و معترضان را به شدت سرکوب کرده است. به طوری که آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر انقلابیون نیز به مدت پنج ماه است که در حصر خانگی به سر می‌برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =