کد خبر : 51220
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
-

فروش «زرد» از ۲ میلیارد و ۵۰۰ عبور کرد

فروش «زرد» از ۲ میلیارد و ۵۰۰ عبور کرد

به گزارش قائم آنلاین،فیلم سینمایی «خفگی» تازه ترین ساخته فریدون جیرانی در آغاز اکران توانست نظر مخاطب را جلب کند و بیشترین آمار سانس فوق العاده را به خود اختصاص داد. در میان آثار گروه کودک و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» نظر خانواده ها را جلب کرده است. احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم

به گزارش قائم آنلاین،فیلم سینمایی «خفگی» تازه ترین ساخته فریدون جیرانی در آغاز اکران توانست نظر مخاطب را جلب کند و بیشترین آمار سانس فوق العاده را به خود اختصاص داد. در میان آثار گروه کودک و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» نظر خانواده ها را جلب کرده است.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فیلم «خانه دختر» در تهران به فروش ۷۱۲ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۹۰ میلیون رسید که کل فروش فیلم به مبلغ ۹۰۲ میلیون تومان رسید. فیلم «ملی و راه های نرفته اش» در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان ودرشهرستان به فروش ۳۵۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش «نگار» گفت: اکران فیلم همچنان ادامه دارد و فروش فیلم در تهران ۱ میلیارد و ۶۱۰میلیون تومان در شهرستان به فروش ۹۵۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «قهرمان کوچک» گفت: فروش فیلم در تهران و شهرستان به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان رسید.این فیلم پس از ۱۶روز نمایش نظر خانواده ها را به خود جلب کرده است این فیلم در روزهای پنج شنبه و جمعه با اقبال بهتری مواجه شده و در کل ۲۰ سالن در شهرستان و ۱۰ سالن در تهران در اختیار دارد.

منوچهر زبردست مدیرعامل دفتر پخش سبحان گستر درباره فروش فیلم «خفگی» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطب مواجه شد و شب گذشته ۳۱ سالن سانس فوق العاده برای فیلم در نظر گرفتند. فیلم در تهران ۲۵ سالن در اختیار دارد و در شهرستان ۱۵ سالن که از هفته آینده سالن های شهرستان فیلم قطعاً افزایش خواهدیافت. فیلم ظرف دو روز به فروش ۲۸۵ میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «زرد» با اقبال خوبی مواجه شد و فروش فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «تابستان داغ» به فروش ۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان رسید و فیلم «مالاریا» به فروش ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» براساس سیستم مکانیزه به رقم ۸ میلیون و۵۲۸ هزار تومان، «شنل» به فروش ۷ میلیون و ۳۳۴هزار تومان ،«حقه باز دم دراز» به فروش ۵۳ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان،«ایتالیا ایتالیا» به فروش ۶۷۵ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =