کد خبر : 50971
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
-

کمک‌ به جبهه مقاومت ریشه در فرهنگ غنی ایرانیان دارد/سخنان ترامپ برای مردم ایران آشناست

کمک‌ به جبهه مقاومت ریشه در فرهنگ غنی ایرانیان دارد/سخنان ترامپ برای مردم ایران آشناست

به گزارش قائم آنلاین، سید علی ادیانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره کمک‌هایی که به مقاومت اسلامی می‌شود و سخنان ترامپ، اظهار کرد: این حمایت‌ها و کمک‌ها به مقاومت برخواسته از باورهای اعتقادی و دینیمان است و نیز ریشه در فرهنگ غنی ایرانیان دارد. وی افزود: ما ایرانیان به دلیل ایرانی بودنمان

به گزارش قائم آنلاین، سید علی ادیانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره کمک‌هایی که به مقاومت اسلامی می‌شود و سخنان ترامپ، اظهار کرد: این حمایت‌ها و کمک‌ها به مقاومت برخواسته از باورهای اعتقادی و دینیمان است و نیز ریشه در فرهنگ غنی ایرانیان دارد.

وی افزود: ما ایرانیان به دلیل ایرانی بودنمان است که در هر نقطه‌ای از این جهان ندای مظلومی برخیزد، به سرعت کمک‌های خود را به آنان می‌رسانیم.

ادیانی تصریح کرد: این کمکی که مردم قائم‌شهر نیز انجام می‌دهند برگرفته از باورهای دینی‌شان و برگرفته از روحیه جهادی و انقلابی مردم شریف مازندران است.

نماینده مردم شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: جبهه مقاومت در برابر دشمن صف آرایی کرده این همان چیزی است که جبهه مقاومت به دنبال آن بود.

این نماینده درباره سخنان ترامپ با اشاره به اینکه ترامپ سخن جدیدی نزده و گزافه گویی و یاوه گویی‌هایی رؤسای جمهور سابق را با ادبیات دیگر بیان کرد، گفت: این صحبت‌های ترامپ، سخنانی بوده که حدود ۴۰ سال برای ملت ایران آشنا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =