کد خبر : 49866
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۱۵
-

کلانی: نمی‌توان از تاکتیک کی‌روش خرده گرفت

کلانی: نمی‌توان از تاکتیک کی‌روش خرده گرفت

به گزارش قائم آنلاین،حسین کلانی درباره تساوی یک به یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی روسیه که در شهر کازان روسیه برگزار شد گفت: بالاخره توانستیم با یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال دنیا بازی کنیم. روسیه یکی از بهترین تیم های دنیاست که فقط نتوانسته است در چند سال اخیر، کسب جام کند.

به گزارش قائم آنلاین،حسین کلانی درباره تساوی یک به یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی روسیه که در شهر کازان روسیه برگزار شد گفت: بالاخره توانستیم با یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال دنیا بازی کنیم. روسیه یکی از بهترین تیم های دنیاست که فقط نتوانسته است در چند سال اخیر، کسب جام کند. آنها صاحب سبک هستند و می دانند از هر بازی چه می خواهند. باید به خاطر بسپاریم که همین تیم به راحتی توانسته است بارها مقابل تیم های بزرگ اروپایی خودنمایی کند و برای آنها ایجاد دردسر کند.

وی در ادامه تصریح کرد: روند تیم ملی ایران رو به رشد است و نمی توان از تاکتیک های تیم ملی خرده گرفت. از زمانی که آقای کی روش به تیم ملی آمده اند توانسته ایم تاکتیک های قابل قبولی را در بازی های مختلف داشته باشیم. این روند نشان دهنده رشد تم ملی در سال های اخیر بوده است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره احتمال صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور دوم رقابت های جام جهانی گفت: این صعود به فاکتورهای زیادی نظیر قرعه کشی در جام جهانی و اردوهای آماده سازی مرتبی که باید برای تیم ملی در نظر گرفته شود ربط دارد. حمایت کامل را باید از این تیم انجام دهیم تا بتوانیم انتظارات درست و بجایی هم از این تیم داشته باشیم. به شخصه نسبت به آینده تیم ملی امیدوارهستم و اگر بتوانیم این ورند را در ادامه بازی های لیگ برتر حفظ کنیم خواهیم توانست خودمان را در رقابت های جهانی بروز دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − پنج =