کد خبر : 49950
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
-

هاینکس: در ۸۰ سالگی جانشین لوو خواهم شد

هاینکس: در ۸۰ سالگی جانشین لوو خواهم شد

به گزارش قائم آنلاین، کیکر نوشت: بایرن مونیخ بعد از نتایج شعیف در این فصل، کارلو آنچلوتی را از سمت خود برکنار کرد و یوپ هاینکس را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. با این حال انتقادهای زیادی از این مربی به خاطر سن بالای او به میان آورده شده است. یوپ هاینکس سرمربی ۷۲ ساله

به گزارش قائم آنلاین، کیکر نوشت: بایرن مونیخ بعد از نتایج شعیف در این فصل، کارلو آنچلوتی را از سمت خود برکنار کرد و یوپ هاینکس را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. با این حال انتقادهای زیادی از این مربی به خاطر سن بالای او به میان آورده شده است.

یوپ هاینکس سرمربی ۷۲ ساله بایرن مونیخ درباره حضور خود در این تیم گفت: من هیچ مشکلی درباره سن خودم ندارم و کارم را به خوبی در تیم جلو می‌برم. انگیزه و جاه طلبی‌های زیادی برای کار در بایرن مونیخ دارم و می‌خواهم بار دیگر خودم را در این تیم اثبات کنم. به کسانی که نگران سن من هستند، باید بگویم که اگر ۸۰ ساله هم شوم، قرار است جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان شوم. برای یک مربی ذهن خیلی مهم‌تر از قدرت بدنی است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: رقابت‌های باشگاهی بعد از تعطیلاتی که نزدیک به ۱۴ روز طول کشید دشوار و سخت است و باید ببینیم بازیکنان چه واکنشی در زمین مسابقه از خود نشان خواهند داد. متاسفانه در بازی‌های قبل دروازه ما بیش از حد باز شد و الان برای ما خیلی مهم است که تیم از نظر کارهای دفاعی به ثباتی که انتظار آن را داریم برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =