کد خبر : 49636
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
-

هزینه مذاکره در برجام، باید برای رونق اقتصادی استفاده می‌شد/چرا باید کارخانجاتمان پس از انقلاب تعطیل شود؟

هزینه مذاکره در برجام، باید برای رونق اقتصادی استفاده می‌شد/چرا باید کارخانجاتمان پس از انقلاب تعطیل شود؟

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‎شهر با بیان اینکه این روزها شیون استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است و یا به تعبیر دیگر علیه برجام بلند شده و چند روز دیگر اعلام رسمی می‌شود، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پیشاپیش زوزه سر داده بودند که باید مذاکره شود

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‎شهر با بیان اینکه این روزها شیون استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است و یا به تعبیر دیگر علیه برجام بلند شده و چند روز دیگر اعلام رسمی می‌شود، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پیشاپیش زوزه سر داده بودند که باید مذاکره شود تا امتیاز دریافت کنند و عنوان کردند که سپاه ایران را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهند در حالیکه آنان به دنبال جنگ روانی در درون جمهوری اسلامی ایران هستند و با هدف قرار دادند سپاه به دنبال به دست آوردن داخل ایران هستند.

وی افزود: آمریکا به دنبال این واقعیت است که ملت‌ها در تحت سلطه آنان باشند و با هر گونه دستور آنان فرمانشان اطاعت شود.

معلمی بیان کرد: آمریکا به دلیل آنکه برجام به نفع ما تمام شده ناراحت نیست بلکه از آنجایی که اندکی ایران خود را عقب کشید توقعات خود را افزایش دادند، مذاکره اشکالی نداشت اما کوتاه آمدن در مذاکره و ذوق زدگی در مذاکره دشمن را شجاع می‌کند که با طلبکاری برخورد کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ایران از غنی سازی ۲۰ درصد به سه و نیم درصد قانع شد اما آمریکا در عمل یک قدم نیز کوتاه نیامد و هم اکنون آمریکا در حال تصویب تحریم‌های اضافه هستند.

این مسؤول عنوان کرد: دستگاه قضایی ما بیمار است، چرا باید یک نفر ۳۰ میلیارد ریال از بانک‌ها تسهیلات دریافت کند در حالی که کارگاه‌های تولیدیمان راکد بماند.

معلمی خاطرنشان کرد: به جای آنکه این همه هزینه برای مذاکره در برجام انجام می‌شد و باید این هزینه‌ها برای پیشبرد اقتصاد داخلی استفاده و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی درست و راهبردی را اجرا می‌کردیم.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی هدف برای ایستادگی کار و کارگر بر زانوهای خود استوار بود اما در حال حاضر کارخانجات مختلف یکی پس از دیگری تعطیل شد و به مذاکره دلخوش شدیم.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر یادآور شد: معاون رئیس جمهور آقای جهانگیری عنوان کرد که فساد در کشور زیاد شده و به جاهای حساس رسیده و من بیش از دیگران میدانم که تا کجا رخنه کرده و اگر این جمله را هر کسی بخواند می‌گوید چشم دولتمردان روشن شود و حال اگر آقای معاون شما می‌دانستید از افراد و نزدیکان خود مراقبت می‌کردید و نباید افرادی که دنبال رانتخواری بروند و از طرفی نیز آقای جهانگیری می‌گوید اگر بخش خصوصی خلاف کرده کسی نباید ورود کند حال این چه سخنی است عنوان می‌شود وقتی که خود می‌گویید نباید در مقابله با فساد خط قرمز وجود داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جمهوری اسلامی باید مدیران سالم و دلسوز و خالص وجود داشته باشد، تصریح کرد: در حال حاضر با این وضعیت در ایران ما با دو خطر روبرو هستیم و آن هم خطر زوزه گرگ و نیز موریانه فساد در درون و نفوذی‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =