کد خبر : 49545
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
-

بارسلونا برای تامین حقوق مسی دست به حراج زد

بارسلونا برای تامین حقوق مسی دست به حراج زد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نشریه سان انگلیس، باشگاه بارسلونا به لیونل مسی برای تمدید قراردادش وعده افزایش حقوق داده اما با توجه به محدودیت بودجه‌اش قصد دارد با حراج امتیاز نامگذاری ورزشگاه جدیدش این بودجه را فراهم آورد. سال آینده کلنگ احداث ورزشگاه جدید آبی‌واناری‌ها به زمین خواهد خورد اما گفته می‌شود بارسلونا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نشریه سان انگلیس، باشگاه بارسلونا به لیونل مسی برای تمدید قراردادش وعده افزایش حقوق داده اما با توجه به محدودیت بودجه‌اش قصد دارد با حراج امتیاز نامگذاری ورزشگاه جدیدش این بودجه را فراهم آورد.

سال آینده کلنگ احداث ورزشگاه جدید آبی‌واناری‌ها به زمین خواهد خورد اما گفته می‌شود بارسلونا در نظر دارد با پیش فروش امتیاز نامگذاری این ورزشگاه برای ۲۵ سال آینده  بخشی از بودجه افزایش حقوق و مزایای مسی را تأمین کند.

حقوق مسی به موجب قرارداد جدیدش به ۵۰۰ هزار پوند در هفته افزایش پیدا خواهد کرد و به این ترتیب حقوق و پاداش‌های او تا پایان مدت قرارداد جدیدش به ۸۰ میلیون خواهد رسید که پرداخت چنین حقوقی مستلزم داشتن سرمایه‌ای هنگفت است، سرمایه‌ای که مدیران باشگاه در نظر دارند آن را با فروش نام ورزشگاه جدیدشان فراهم کنند.

مسی ۳۰ ساله تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد و شایعاتی مطرح شده مبنی براینکه منچسترسیتی آماده است در ماه ژانویه پیشنهاد ۳۵۷ میلیون پوندی به بارسلونا بدهد تا مسی را از این تیم بخرد. غرامت فسخ قرارداد جدید مسی تا سال ۲۰۲۱ با بارسایی‌ها ۳۰۰ میلیون یورو است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − پنج =