کد خبر : 49382
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
-

مرزهای یمن گور جمعی ارتش عربستان شده است

مرزهای یمن گور جمعی ارتش عربستان شده است

به گزارش قائم آنلاین،شکست ارتش عربستان و شبه ‌نظامیان وابسته به این کشور در نبردهای مرزی در نجران (جنوب عربستان) نشان از سطح بالای آمادگی قهرمانان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی است که به رغم داشتن سلاح‌های متعارف معمولی در برابر مدرن‌ترین تسلیحات آمریکایی و غربی مقاومت می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری «النجم الثاقب»، ارتش

به گزارش قائم آنلاین،شکست ارتش عربستان و شبه ‌نظامیان وابسته به این کشور در نبردهای مرزی در نجران (جنوب عربستان) نشان از سطح بالای آمادگی قهرمانان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی است که به رغم داشتن سلاح‌های متعارف معمولی در برابر مدرن‌ترین تسلیحات آمریکایی و غربی مقاومت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری «النجم الثاقب»، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در هفتم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی موفق شدند جلوی پیشروی گسترده ارتش عربستان به ارتفاعات الشرفه در نجران در جنوب عربستان را بگیرند.

نیروهای یمنی در این عملیات سه خودروی زرهی دشمن سعودی را منهدم و شماری از عناصر صفوف آنها را کشته و زخمی کرده و مابقی لشکر شکست خورده مزدوران سعودی را به عقب برانند.

دوربین‌های رسانه جنگ یمن لحظات شکست ارتش سعودی و فرار خودروهای نظامی آنها از صحنه درگیری را ثبت و ضبط کردند در این درگیری‌ها جنگنده‌های آمریکایی-سعودی گازهای سمی بکارگرفتند تا خودروهای زرهی سعودی مابقی نیروهایشان را از صحنه بیرون کنند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز سه شنبه نیز مواضع مزدوران سعودی را در الشبکه و ارتفاعات ابونوره مشرف به گذرگاه الخضراء در نجران را هدف حمله خود قرار داده و چندین نفر از آنها را کشته و زخمی کردند.

توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز چند محل تجمع نظامیان سعودی را در اردوگاه رجلا و غرب ارتفاعات رجلا و شرق سایت الفواز هدف گرفت.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نقشه دشمن سعودی برای پیشروی بزرگ و گسترده به سلسله ارتفاعات علیب را هم با حمله به مزدوران آن ناکام گذاشتند رسانه دشمن سعودی هم از کشته شدن سه نظامی خود در درگیری‌های فرامرزی با ارتش و کمیته‌های مردمی اذعان کرد.

کشته‌های سعودی در این درگیری ستوان «عبدالله بن مهدی آل فاران الودعانی الدوسری»، فرزند «مهدی آل فاران الدوسری»، «علی السبر» و «علی قالب الشرقی» نام داشتند.

در بیست و نهم آگوست ۲۰۱۷ ، رسانه جنگ یمن تصاویری منحصر به فرد از مقاومت ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در دفع پیشروی گسترده مزدوران سعودی به سمت ارتفاعات علیب در منطقه البقع نجران را منتشر کرد.

در این تصاویر اجساد شماری از «مزدورانی که دشمن سعودی آنها را فریب داده بود» و همچنین آتش گرفتن دو خودروی زرهی مشاهده شد.

النجم الثاقب نوشت، «رسانه‌های دشمن سعودی-آمریکایی روزی نیست که به کشته شدن شماری از نظامیان خود در درگیری با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های فرامرزی اعتراف نکنند و این نشانه پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های جنگ است».

طبق این گزارش، عربستان به کشته شدن بیش از ۵۷ افسر و نظامی سعودی در ماه سپتامبر گذشته اعتراف کرده تا معلوم شود که حملات ارتش و کمیته های مردمی خسارات فاجعه باری بسیار بزرگ تر و بیش تر از چیزی که دشمن سعودی به آن اعتراف می کند به جای گذاشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =