کد خبر : 49351
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
-

حکم بازداشت اسطوره بارسلونا صادر شد

حکم بازداشت اسطوره بارسلونا صادر شد

به گزارش قائم آنلاین، حکم بازداشت هریستو استویچکوف از سوی داداگه عالی قضایی بلغارستان صادر و توسط دولت لازم الاجرا خواهد بود. بازیکن سال‌های دور بارسلونا چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و در حالی که بازوبند کاتالونیا را در دست داشت، گفت: دولت اسپانیا باید شرم کند، پلیس این کشور مردم بیگناه را

به گزارش قائم آنلاین، حکم بازداشت هریستو استویچکوف از سوی داداگه عالی قضایی بلغارستان صادر و توسط دولت لازم الاجرا خواهد بود. بازیکن سال‌های دور بارسلونا چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و در حالی که بازوبند کاتالونیا را در دست داشت، گفت: دولت اسپانیا باید شرم کند، پلیس این کشور مردم بیگناه را کتک زده و مجروح کرده است، تنها به این دلیل که می‌خواهند کشور خودشان را داشته باشند.

هریستو استویچکوف تصویری از ماریا ثریا سائنس ده سانتاماریا آنتون را نیز در اختیار داشت و با اشاره به نقش وی در ماجراهای اخیر کاتالونیا به توهین‌های خود علیه دولت اسپانیا ادامه داد.

دولت کشور بلغارستان ضمن عذرخواهی از دولت اسپانیا و پادشاه این کشور از وزارت امور خارجه خود خواسته هر چه سریعتر مراتب بازگشت استویچکوف از آمریکا به بلغارستان و بازداشت وی را به همتایان آمریکایی هماهنگ کند.

از طرفی احتمال پناهنده شدن استویچکوف به آمریکا نیز وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 10 =