کد خبر : 49099
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
-

فالگیرها را بیاورید فال اعضا را بگیرند

فالگیرها را بیاورید فال اعضا را بگیرند

به گزارش قائم آنلاین،احمد مسجدجامعی در تذکرات پیش از دستور دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: در آستانه روز حافظ قرار داریم و بهتر است کاری برای حافظ انجام دهیم. وی ادامه داد: در خیابان حافظ نمادی از حافظ دیده نمی‌شود و درخواست می‌شود سازمان زیباسازی طرحی را برای این

به گزارش قائم آنلاین،احمد مسجدجامعی در تذکرات پیش از دستور دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: در آستانه روز حافظ قرار داریم و بهتر است کاری برای حافظ انجام دهیم.

وی ادامه داد: در خیابان حافظ نمادی از حافظ دیده نمی‌شود و درخواست می‌شود سازمان زیباسازی طرحی را برای این خیابان در نظر داشته باشد.

مسجدجامعی ادامه داد: در کنار نمادهای عزاداری تبلیغات اقتصادی نیز صورت می‌گیرد و نام شرکتی در کنار اسامی ائمه می‌آید و نباید تبلیغاتی با این ابزارها صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت:‌گاهی اوقات نیز نام ائمه بر روی صندوق‌های مالی قرار می‌گیرد که بعضاً بعضی ا‌ز آنها ورشکسته می‌شود و این موارد مشکلات ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عکاسی تهامی ۹۰ است که در میدان بهارستان وجود دارد و تبدیل به یک سرمایه ملی و تاریخی شده است و ۴۰ روز بعد از فوت صاحب آن تعطیل شد.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران درباره عکس‌های تهامی تعهداتی داشته است که باید به آن تعهدات پیشین عمل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: عکاسی تهامی آرشیوی از عکس‌های تهران داشته است و قرار بود آنجا تبدیل به کافه‌عکس شود.

وی گفت: قرار بود عکس‌های قدیمی تهران در مقابل عکس‌های جدید تهران نیز در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته شود و باید این تعهدات مورد پیگیری قرار گیرد و نماد عکس تهران مجددا به فعالیتش ادامه دهد.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش درباره تذکر مسجدجامعی در خصوص نماد حافظ اظهار داشت: شما همیشه فعالیت‌های ابتکاری دارید و بهتر است فالگیرهای سر چهارراه‌ها را بیاورید و فال همه اعضا را بگیرد.

هاشمی رفسنجانی گفت: من از کسانی هستم که همیشه این فال‌ها را می‌خرم حتی فال را به صورت دسته ای می خرم و به جای گل، به خانواده فال می دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 4 =