کد خبر : 49111
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۵۰
-

احتمال صعود ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر شد

احتمال صعود ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر شد

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی یک بر صفر در بازی در خانه آلبانی، از رویارویی با یک رقیب سرسخت در مرحله پلی‌آف جام جهانی گریخت. ایتالیا پیش از این حضورش در پلی‌ آف را قطعی کرده بود اما قرار گرفتنش در سید یک قرعه‌کشی منوط به پیروزی در بازی در آلبانی

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی یک بر صفر در بازی در خانه آلبانی، از رویارویی با یک رقیب سرسخت در مرحله پلی‌آف جام جهانی گریخت.

ایتالیا پیش از این حضورش در پلی‌ آف را قطعی کرده بود اما قرار گرفتنش در سید یک قرعه‌کشی منوط به پیروزی در بازی در آلبانی بود که این اتفاق به لطف تک گل آنتونیو کاندروا رخ داد. این پیروزی ایتالیایی‌ها را در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف جزو ۴ تیم رده‌بالا در رنکینگ فیفا قرار می‌دهد.

در حال حاضر ایتالیا با توجه به جایگاهش در رده‌بندی فیفا در کنار تیم‌های کرواسی و دانمارک جزو تیم‌های سید یکی محسوب می‌شوند و از میان تیم‌های پرتغال و سوئیس، یک تیم به آنها ملحق می‌شود.

در طرف دیگر قرعه و در سید دو هم صرف‌نظر از رخ دادن اتفاقی دراماتیک در شب آخر بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، تیم‌های ایرلندجنوبی و ایرلند شمالی قرار دارند که به احتمال فراوان سوئد و یونان هم به آنها اضافه خواهند شد.

برای یونان رسیدن به پلی‌آف با پیروزی یک بر صفر برابر جبل‌الطارق هم کافی است تا بالاتر قرار گرفتنش از بوسنی در جدول گروه هشتم را حتمی و اسلواکی ۱۸ امتیازی، تیم دوم گروه ششم را (به عنوان بدترین تیم دوم مرحله انتخابی) از رسیدن به پلی‌آف محروم کند. سوئد نیز امشب باید با نتیجه ۷ بر صفر در هلند ببازد تا از رسیدن به پلی‌آف باز بماند، نتیجه‌ای که غیرممکن به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 14 =