کد خبر : 48912
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
-

عزت‌اللهی: روسیه یکی از قدرت‌های اروپا است

عزت‌اللهی: روسیه یکی از قدرت‌های اروپا است

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از سایت ورزش روسیه، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی روسیه و عضو باشگاه آمکار معتقد است که اصلا بازی آسانی را مقابل روسیه نخواهند داشت. عزت اللهی پیش از بازی با روسیه در کازان گفت: من در لیگ برتر فوتبال روسیه بازی می‌کنم و بازی‌های تیم ملی این کشور

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از سایت ورزش روسیه، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی روسیه و عضو باشگاه آمکار معتقد است که اصلا بازی آسانی را مقابل روسیه نخواهند داشت.

عزت اللهی پیش از بازی با روسیه در کازان گفت: من در لیگ برتر فوتبال روسیه بازی می‌کنم و بازی‌های تیم ملی این کشور را دیده‌ام. روسیه اکنون در حال تغییر نسل است اما با این جود روسیه کماکان یکی از تیم های قدرتمند اروپا است.

وی افزود: همچنان که روسیه خود را برای جام جهانی آماده  می‌کند ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سختی خواهیم داشت. من درباره بازی نمی گویم که شانس پیروزی با کدام تیم است. تیم ما میهمان است اما برای پیروزی به میدان می‌رویم. ما پیروزی های خوبی در راه صعود به جام جهانی به دست آوردیم و قصد کاهش این دست آوردها را نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + یک =