کد خبر : 48960
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
-

بیش از ۱۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی در سوریه به دست داعش و النصره رسیده است

بیش از ۱۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی در سوریه به دست داعش و النصره رسیده است

به گزارش قائم آنلاین،یک نظامی سوری از پشت پرده کمکهای آمریکا به گروههای تروریستی جبهه النصره و داعش سخن گفت. ژنرال «علی العلی» رئیس مدیریت عملیات ارتش سوریه سلاح‌هایی را از تروریست‌ها به نمایش گذاشت که توسط ارتش سوریه به غنیمت گرفته شده است. العلی تصریح کرد که در جریان کشف این سلاح‌ها توسط ارتش

به گزارش قائم آنلاین،یک نظامی سوری از پشت پرده کمکهای آمریکا به گروههای تروریستی جبهه النصره و داعش سخن گفت.

ژنرال «علی العلی» رئیس مدیریت عملیات ارتش سوریه سلاح‌هایی را از تروریست‌ها به نمایش گذاشت که توسط ارتش سوریه به غنیمت گرفته شده است.

العلی تصریح کرد که در جریان کشف این سلاح‌ها توسط ارتش سوریه به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا نه تنها از معارضان، بلکه از تروریست‌های داعش و جبهة النصره نیز حمایت کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، به نقل از این مسئول سوری گزارش داد: «اطلاع داریم که آمریکا در مدت زمان پنجم ژوئیه تا ۱۵ سپتامبر سال جاری ۱۴۲۱ مهمات نظامی و سلاح به تروریست‌ها داده است».

وی تأکید کرد که آمریکا همیشه مدعی است که این سلاحها برای مبارزه با تروریسم اختصاص یافته است، ولی در پایان به داعش و النصره می‌رسد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ماه می گذشته گفته بودند که این سلاح‌ها را برای نیروهای دموکراتیک سوریه فرستاده بودند تا از آن برای آزادسازی رقه استفاده کنند.

نیروهای دموکراتیک یک گروه متشکل از نیروهای کُرد و عرب است که تحت حمایت آمریکا قرار دارد و هم اکنون در رقه و بخشهایی از استان دیرالزور مشغول عملیات هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 19 =