کد خبر : 48889
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
-

شب باشکوهِ مرد قراردادهای اشتباه

شب باشکوهِ مرد قراردادهای اشتباه

به گزارش قائم آنلاین،فریادهای عصام الدین کمال توفیق الحضری قطع نمی‌شد، او توان مهار شادی خود را نداشت، حس عحیبی که فقط بازیکنان فوتبال تیم ملی راه یافته به جام جهانی، توان درک آن را دارند. ۴ سال تلاش و تلاش و اکنون، تجربه نابی از لحظه قطعی صعود به جام جهانی. الحضری با ۴۴

به گزارش قائم آنلاین،فریادهای عصام الدین کمال توفیق الحضری قطع نمی‌شد، او توان مهار شادی خود را نداشت، حس عحیبی که فقط بازیکنان فوتبال تیم ملی راه یافته به جام جهانی، توان درک آن را دارند. ۴ سال تلاش و تلاش و اکنون، تجربه نابی از لحظه قطعی صعود به جام جهانی.

الحضری با ۴۴ سال سن مهره کلیدی تیم ملی فوتبال مصر، بدون تردید نقشی غیر قابل انکار در این صعود داشت و فریادها و اشک‌هایش حتی با اصرار هم تیمی‌ها برای آرامش بیشتر، قطع نمی‌شد. او در مصاحبه جنجالی پس از این بازی با روزنامه اسپورت مصر گفت: تمام روزهای بد مصر باید فراموش شوند، مصر اکنون دیده می‌شود، ما به جام جهانی رفته‌ایم و باید شاد باشیم، در آن لحظه به یاد کودکان سرزمین خود افتادم، آنها باید کودکی کنند و زندگی را در آغوش بگیرند.

الحضری، به مرد قراردادهای اشتباه مشهور است، او سابقه بازی در زیون سوئیس را دارد جایی که یک قرارداد ۴ ساله بست و بدون توجه به مفاد آن راهی الاهلی شد. فیفا او را جریمه و محروم کرد، دو سال دوری از فوتبال و سپس راهی المریخ سودان شد و باز هم جریمه پشت جریمه به خاطر رعایت نکردن تبصره‌های قرارداد با الاهلی. این اشتباهات ادامه داشته و دارد و او می‌گوید: عادت کرده‌ام، هیگ‌وقت مدیر برنامه نداشته‌ام و خودم قرارداد بسته‌ام. مشکلی نیست، می‌بینید که، زندگی در جریان است.

تیم ملی مصر در دیدار مقابل کنگو با نتیجه دو بر یک پیروز شد و راهی جام‌جهانی شد. هر دو گل این بازی را محمد صلاح به ثمر رساند و گل دوم و پیروزی بخش مصری‌ها در دقیقه ۴+۹۰ زده شد. مصری‌ها در شرایطی جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کردند که آخرین بار در جام‌جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا در این مسابقات حضور داشتند، یعنی آن‌ها پس از ۲۸ سال انتظار به بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان رسیده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دو =