کد خبر : 48726
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
-

زمان خداحافظی اسطوره ایتالیا از فوتبال

زمان خداحافظی اسطوره ایتالیا از فوتبال

به گزارش قائم آنلاین، آندره‌آ پیرلو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های میلان، اینتر و یوونتوس رسما اعلام کرد که با اتمام قراردادش با تیم نیویورک سیتی از دنیای فوتبالی خداحافظی می‌کند. پیرلو در این رابطه در مصاحبه با روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا گفت: لحظه خداحافظی رسیده است و این لحظه را حس می‌کنم. با

به گزارش قائم آنلاین، آندره‌آ پیرلو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های میلان، اینتر و یوونتوس رسما اعلام کرد که با اتمام قراردادش با تیم نیویورک سیتی از دنیای فوتبالی خداحافظی می‌کند.

پیرلو در این رابطه در مصاحبه با روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا گفت: لحظه خداحافظی رسیده است و این لحظه را حس می‌کنم. با این سن و سال هر روز یک مشکل جسمی پیدا می‌کنید و نمی‌توانید تمرین کنید. وقت آن رسیده است که بازیکنان جوان بازی کنند و من ۳۸ ساله باید فضا را به جوانان بدهم. من از این قضیه خشمگین نیستم بلکه به مربی و دیگران کمک خواهم کرد.

پیرلو در کارنامه خود یک قهرمانی جام جهانی، ۶ قهرمانی در سری‌آ ایتالیا و ۲ قهرمانی در اروپا را دارد. او اعلام کرد که با پایان قراردادش یعنی ماه دسامبر(دی ماه) از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =