کد خبر : 48492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
-

شکست نیمار برای اثبات جرم بارسلونا

شکست نیمار برای اثبات جرم بارسلونا

به گزارش قائم آنلاین، نیمار پیش از این از بارسلونا شکایت کرده و مدعی شده بود که بارسلونا باید ۲۶ میلیون یورو به او بدهد، گویا ۲۲۲ میلیون یوروی پاریسی برای آرام شدن نیمار و پدرش کافی نبوده و آنها به دنبال مبلغی معادل ۲۶ میلیون یورو هستند. این رقم بابت بند وارد شده در قرارداد

به گزارش قائم آنلاین، نیمار پیش از این از بارسلونا شکایت کرده و مدعی شده بود که بارسلونا باید ۲۶ میلیون یورو به او بدهد، گویا ۲۲۲ میلیون یوروی پاریسی برای آرام شدن نیمار و پدرش کافی نبوده و آنها به دنبال مبلغی معادل ۲۶ میلیون یورو هستند.

این رقم بابت بند وارد شده در قرارداد نیمار با بارسلونا است که در آن آمده است: در صورت تمدید قرارداد باید ۲۶ میلیون یورو به عنوان پاداش به بازیکن تقدیم شود.

بارسلونا اما مدعی است تمدید قراردادی در کار نبوده که چنین پاداشی هم در کار باشد و اتفاقا این نیمار است که باید به بارسلونا به خاطر پیشنهاد فسخ قرارداد جریمه پرداخت کند.

دادگاه عالی اسپانیا به سود بارسلونا رای داده و CAS نیز فعلا در این خصوص سکوت کرده است. نیمار و پدرش این ۲۶ میلیون یورو را از پاریس خواسته‌اند و البته چنین درخواست غیر منطقی از طرف مالک قطری رد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − یک =