کد خبر : 48647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
-

سقوط کامیون به دره‌ای در جاده گلیرون بابل

سقوط کامیون به دره‌ای در جاده گلیرون بابل

به گزارش قائم آنلاین،سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل، از مصدوم شدن یک نفر بر اثر سقوط کامیون به دره‌ای در جاده فیروز جاه بابل جاده گلیرون خبر داد. مهدی غلامنیا روشن در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در روز شنبه ۱۵ مهرماه طی گزارش مردمی با مرکز مرکز مدیریت‌ حوادث

به گزارش قائم آنلاین،سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل، از مصدوم شدن یک نفر بر اثر سقوط کامیون به دره‌ای در جاده فیروز جاه بابل جاده گلیرون خبر داد.

مهدی غلامنیا روشن در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در روز شنبه ۱۵ مهرماه طی گزارش مردمی با مرکز مرکز مدیریت‌ حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل مبنی بر انحراف کامیون به دره‌ای در جاده فیروز جاه بابل جاده گلیرون گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵بابل تکنسین‌های پایگاه بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد که تکنسین‌های اورژانس با توجه به مسافت و جاده کوهستانی و صعب العبور در مدت زمان ۶۰ دقیقه در محل حادثه حاضرشدند.

غلامنیا روشن عنوان کرد: تکنسین‌ها اورژانس ۱۱۵ بابل پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم حادثه که مرد ۴۰ ساله بود و از ناحیه سر و صورت وقفسه سینه دچار آسیب شد را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند و در حال و حاضر نیز در بخش مراقبت ‎ های ویژه بستری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =